sttrons Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Et bilde fra min lille fototur i dag, var ute med tamronen, lenge siden jeg har prøvd den nå, merket fort at jeg skulle hatt med stativet litt synd med det siste bildet som ble litt uskarpt, men følte det fortsatt kunne være med. kritikk på hele serien og hvert enkelt bilde motas med stor takk Endret 6. april 2009 av sttrons Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette synes jeg fungerte bra. Det eneste jeg er usikker på, er panorama formatet. Jeg blir nysgjerrig på hvordan toppen i raden bak er. Tom Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 toppen bak, endte bare i en forstyrrende bakgrunn av trær i u-fokus tråden blir gjort om til en sereie tråd om ganske få strakser følg med Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det siste var en høydare, ikke mye å si på komposisjonen her. Ta det om igjen slik at skarpheten treffer i forgrunnen, og du har en banker for galleriet i stua. Det midterste har et meget bra utgangspunkt, men her ville jeg enten forsøkt å gjøre det helt symmetrisk, eller avvike fra symmetrien i enda større grad. Det første fikk jeg ikke like godt tak på, men mulig du kan eksperimentere litt mer med utsnittet og/eller vinklingen. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Takk for at du deler disse nydelige bildene dine med oss! Selv om det siste er som du påpeker, litt uskarpt, er det fremdeles et veldig nydelig motiv sett gjennom ditt tamron-objektiv. Meget fine linjer, veldig fine farger og 2 av 3 er usannsynlig skarpe! Har bare god-ord om disse bildene jeg Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 takk igjen, blir vel en tur ut på mange av de samme stedene, da med stativ, og en serie i hodet. men må vente til været tillater et greit lys til meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå