Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Guide til intimbarbering

Swafty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Faen og det stikker altså, tok førstegangstrimmen.

Tar gjerne imot tips, tok barbermaskin imellom bena og, og det stikker som et helvete både her og der. Prøvde å kline på litt krem av noe slag sånn i farta uten noe særlig suksess.

Endret av Trollface
Lenke til kommentar

Ikke bruke barbermaskin, men høvel og masse barberskum. Samt kanskje påføre en form for lotion etterpå. Blir også vant til det.

Kan også prøve og være forsiktig og ikke shave for mye MOT hårene første gangene før det har gått seg til litt.

Postet av anonym: 25c2dbd04811946482687a9d8e7bf699

Lenke til kommentar

Brukte gel + høvel og, aldri mot hårene, raket godt på sidene og.

Endte med at jeg fikk en bittelite lag med veldig stive hår, noe som er ubehagelig når det blir friksjon. Men regner med at det går seg til når det vokser bittelitt. Var uansett godt å få rydda opp litt i sakene :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvordan barberer dere pungen? Livredd for å kutte meg! :cry:

Tro meg - det går mye lettere enn du tror. Jeg har bare kuttet meg én gang, og da var kuttet så lite at det knapt blødde. Hvis du vil være litt ekstra forsiktig kan du først spyle den med kaldt vann, slik at den "skrumper inn".

Postet av anonym: 8f9c12ac0ad616e8403791593a0d4322

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når dere glattbarberer, pleier dere å ta veiviseren?

Har prøvd å la veiviseren gå hele veien ned, men det ser helt patetisk ut.

Alternativ 2 er å la veiviseren være mellom bokserkanten og navelen, og barbere som vanlig under. Det ser også litt rart ut når du tar av deg klærne siden den brått stopper.

Siste alternativ er bare å rake bort hele veiviseren. Da ser det ikke rart ut, men føler at det er litt usexy.

Dilemmas, dilemmas. Hva er anbefalt?

Postet av anonym: ae9604172c0cbeaded050712227be762

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva med hår øverst på lårene? Jeg barberer ofte pungen og rundt skaftet og trimmer håret over penis, men jeg føler jeg ikke kan trimme "for lavt" på grunn av håret mitt utover lårene. Kan ikke være glatt rundt og over penis og så plutselig hår på lårene, liksom. Tar dere dette også?

Lenke til kommentar

Prøvde for sånn 3-4uker siden, har aldri fått så mange "kviser" før. Kanksje jeg gjorde noe feil :/ Heldigvis har jeg bare vært på familieferie da :p

Postet av anonym: 0b17b8968ec057d7d3160ac4f9c77e98

. Hehe samme her. Fikk jævlig med kviser og nå har jeg fått noen røde "arr" over penis. Håper det forsvinner. Men etter å ha lest her så tror jeg at jeg gikk for fort frem, så skal ta det roligere neste gang så håper jeg på det beste ;)
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det rare med dette er at jeg i senere tid ikke har brukt noe form for gel/skum. Føler det gjør huden mer irritabel. Kjører godt på med vann, før shaver stakan. Så er huden som barnerumpe..

Føler med gel/skum så blir huden mer prikkete og irritabel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...