Sk!ppy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) hei .. Katten min ble avlivet idag. , og synes det er veldig trist jeg kan overleve at den ble avlivet grunner nyresvikt og diabetes, og den var 13 år. ( 1 år yngre enn meg, Så hatt siden jeg var 0.5-1 år gammel, ) men det faktum at mamma og pappa ikke lot meg kose med hun en siste gang før hun ble avlivet. De tok hun til dyrlegen før jeg våknet, og det var nesten så jeg fant det ut på facebook, av naboen som passer på katten vår. Nå følger emnetittel 3 ordsregel Endret 6. april 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Synd.,. er altid trist å miste et dyr man er glad i.. husker for noen år tilbake vi hadde en hund som var helt spess. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det var leit og høre, jeg syntes de ihvertfall burde ha vekket deg først! Kanskje de var så dumme og tenke...ehhh, vi kan ikke vekke han/henne fordi han/hu må jo få søvnen sin...Jeg hadde blitt sur viss jeg hadde våknet opp og aldri kunne få se mitt kjære dyr jeg hadde hat hele livet som jeg kunne ha husket... Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Damn,det er kjipt,og ikke minst frekt,syntes jeg ... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Mamma fortalte det på dummeste måte og "Hun er veldig syk. Og vil få det best sånn.. Hun vil bli tatt hånd om og sendt til sånne folk som kremerer hun".. Skjønner da faen at hun er dau.. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mamma fortalte det på dummeste måte og "Hun er veldig syk. Og vil få det best sånn.. Hun vil bli tatt hånd om og sendt til sånne folk som kremerer hun".. Skjønner da faen at hun er dau.. Ja, hu burde ha litt vett i skallen! Det er bare frekt og ikke vekke deg først ihvertfall.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 FYI: Unødige/fjasete innlegg slettes pent og pyntelig. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dessverre livets gang :-/ Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Min katt ble også avlivet uten at jeg fikk vite, fikk først vite det 2 uker etterpå. Ho ble avlivet mens jeg var på ferie -.- Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mormoren min døde og jeg fikk ikke vite det før etter en uke. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er jo greiere at den ble avlivet på en human måte.. den første katten vår fant jeg under naboens terrasse, med poten helt most og katten var stiv og frossen. Andre katten fant jeg helt flat og halvveis opprotnet over veien, var bare å ta spaden fatt. Trist? Ja! Men det skjer.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Var en katt i nærheten som ble skåldret. er egentlig glad den ble avlivet på en human måte Og ikke på en annen måte. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ja, det er til det beste De avlivet den nok uten å si ifra for å gjøre det så lett som mulig for deg Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Egentlig, Så har det bare gjort det værre syns jeg.. :/ Tenker på at jeg ville sagt hade.. Ser ofte bort på døra for å se om hun henger der.. men hun er jo borte ;o Endret 6. april 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Skjønner, men tror et sånt farvel hadde vært enda verre Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Muligens... er jo sant. Men vil heller ha det , enn å måtte tenke på at jeg aldri fikk tatt farvel Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så trist.. Hvorfor vekket de deg ikke? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Kanksje det er like greit at du ikke fikk vite det på forhånd. Men noe må du da ha ant? At dyret var dødssykt mener jeg, og at den dagen nok ville komme. Dyret har det vel ikke akkurat bedre ved å være død, men det slipper å pines sine siste levedager. Endret 8. april 2009 av pybalto Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Ville bare si at jeg synes det var veldig trist å lese at du mistet katten din idag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå