AndyPanda Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Smithmaskinen stabiliserer jo vekta for deg, mens med fristang må du gjøre det selv. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Smithmaskinen stabiliserer jo vekta for deg, mens med fristang må du gjøre det selv. Ja det skjønte jeg, men det jeg egentlig mente (uttrykte meg kansje litt uklart) var om det hadde noe å si på musklene/resultatet om du bruker den ene eller andre metoden, eller er det ikke så mye forskjell? Som du skjønner så er jeg ikke veeeldig erfaren Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Treningseffekta for f.eks mage og rygg blir mindre siden du "slipper" å stabilisere. Det som etter min mening er det verste med smithmaskina er at bevegelsesbanen blir unaturlig og sjansen for skader kan øke. Forøvrig en fin artikkelom hva en smithmaskin kan og bør brukes til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå