Andzel Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei dere som leser Jeg har fått et stort problem, jeg fikk et virus også fjernet jeg diverse virus ifra min gamle datamaskin. Men etter jeg har fjernet de så får jeg ikke kommet meg inn på Windows XP på vanlig men bare i sikkerehets modus. Problemet: Jeg kan starte datamaskinen også i sikkerehets modus, også i selve aktiver VGA-modus. Når jeg starter windows XP på vanlig måtte så kommer ikke velkommen skjermen og det står "no signal" når den skal komme opp etter at windows XP loading er ferdig. Loading mener jeg når det står Windows XP også blå streker går til høyere. Men alt funker som det skal i sikkrehets modus også VGA-modus, i selve VGA-modus så kommer welcome screenen men ikke på vanlig oppstart. Er det noen som veit hvordan jeg skal fikse dette her heller Takker for hjelp! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Anbefaler deg å reinstallere XP (eller gjennopprette til fabrikkinstilling). Husk backup Lenke til kommentar
deum Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Anbefaler deg å reinstallere XP (eller gjennopprette til fabrikkinstilling). Husk backup Tror ikke det er stort annet å gjøre en å reinstaler her nei. som "Geir_hk" så , Husk backup Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Det funker hellet ikke og da gikk det videre til NTLDR MANGLER: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1096295&hl= men takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå