Aleks Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Har nå sett rundt 15 episoder av bleach og må si det er helt greit. Savner dog en main story. Hittil nå har det bare vært svansing rundt med dreping av tilfeldige hollows osv. Lenge til det kommer en hovedstory? Begynte å se på Bleach pga Naruto fillersene. Blir bare så sykt frista til å lese mangaen Noen som vet om det er lenge til de begynner der hvor mangaen fortsatte? Endret 6. april 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Har nå sett rundt 15 episoder av bleach og må si det er helt greit. Savner dog en main story. Hittil nå har det bare vært svansing rundt med dreping av tilfeldige hollows osv. Lenge til det kommer en hovedstory? Begynte å se på Bleach pga Naruto fillersene. Blir bare så sykt frista til å lese mangaen Noen som vet om det er lenge til de begynner der hvor mangaen fortsatte? Er en hovedstory ja, ikke lenge til du kommer til den. Burde bare holde ut, blir bra framover i forhold til hvor du er nå. Du prater om Naruto-mangaen? Naruto-anime'en er mye lengre bak manga'en enn tilsvarende differanser for både Bleach og One Piece. Mener du hvor lenge det er til filler-arcen slutter eller hvor lenge det er til de tar igjen anime'en? Filler-arcen er vel snart over hvertfall, evigheter til de tar igjen manga'en men, så antar det ikke blir mye fillere i Naruto framover. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Klar over at mangaen er lang forran animen. Lurte bare på hvor lenge det var før de kommer seg ut av den sabla skogen de er i nå (hvor lenge det er igjen av på gående filler.) Hadde planer om å vente en god stund sånn at jeg hadde endel naruto episoder å gå på, men tror jeg ser dobbelepisoden på torsdag bare for å se om den tar slutt. Vet ikke helt om jeg skal fortsette med Bleach. Har en kompis som har sett en god del episoder av det og han sier at det er alt for seriøst og at jeg kommer til å gå lei det. Så langt som jeg ser så synes jeg ikke serien har så veldig potensiale, fightene er ikke så tøffe osv. Noen som kan anbefale en serie ala Naruto. Action/adventure lignende. Også sett første episoden av One Piece, men det virka alt for useriøst igjen :/ Helst en serie som har vart en god stund og som er spennende Endret 6. april 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Klar over at mangaen er lang forran animen. Lurte bare på hvor lenge det var før de kommer seg ut av den sabla skogen de er i nå (hvor lenge det er igjen av på gående filler.) Hadde planer om å vente en god stund sånn at jeg hadde endel naruto episoder å gå på, men tror jeg ser dobbelepisoden på torsdag bare for å se om den tar slutt. Vet ikke helt om jeg skal fortsette med Bleach. Har en kompis som har sett en god del episoder av det og han sier at det er alt for seriøst og at jeg kommer til å gå lei det. Så langt som jeg ser så synes jeg ikke serien har så veldig potensiale, fightene er ikke så tøffe osv. Noen som kan anbefale en serie ala Naruto. Action/adventure lignende. Også sett første episoden av One Piece, men det virka alt for useriøst igjen :/ Helst en serie som har vart en god stund og som er spennende Kan ikke hjelpe deg når det gjelder fillerlengde Bleach blir dårligere etter hvert syns jeg sjøl, men det er personlige preferanser, min definitive favoritt blant Bleach, Naruto og One Piece er One Piece. Bleach er forøvrig bra før det blir dårlig, og du har ikke kommet til det jeg anser som den ordentlig gode delen enda, så du har fortsatt grunn til å se på. Forøvrig vil jeg si det er underskudd på de ordentlige lange seriene (liker de sjøl). De fleste anime'er stopper på 26 episoder eller noe sånt og fortsetter aldri, forferdelig fenomen egentlig, tror det skal mye til for at en anime skal bli lønnsom nok til å vare lenge. Nå er ikke jeg den største eksperten, men de eneste ordenlige lange shonen-anime'ene jeg vet om er Naruto, Bleach, One Piece og Dragon ball, så tror ikke du har alt for mye å velge i hvis de må være lange. Men mange korte å velge i, Hunter x Hunter (rundt 100 episoder) tror jeg kanskje du vil like hvis du liker Naruto. Men One Piece vil jeg definitivt anbefalle sjøl Omtrent alle jeg vet om som liker den ble ikke frelst før et stykke ut i serien, det inkluderer meg, så prøv å hold ut. Og One Piece sin humor er en såkalt "aqquired taste" syns jeg, virker tåpelig med en gang, men når man blir kjent meg karakterene blir det fantastisk Vil også nevne at alle "anime-folk" nesten burde se Dragon ball bare fordi den er historisk Omtrent alle kamp anime'er i dag bygger på den (Dragon ball bygger på andre ting selv, men den har vært en inspirasjon for både Naruto og One Piece vet jeg). Selv om serien har sine lavpunkt (Dragon ball er bedre enn Dragon ball Z etter min mening) syns jeg den periodevis er ganske kul sjøl. Endret 6. april 2009 av perman07 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 bleach blir bra snart (16). men du burde slutte å se på rundt ep 50=P etter det begyner de bare å lage historien mest de skriver=P Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Bleach blir snart mye bedre ja. Blir kamper mot andre dødsguder, i stedet for kjedelige hollower, og en del kule greier. Går nedover etter episode 50 ca. ja. 30-40 episoder lang filler, som forsåvidt er helt ok, før det igjen følger mangaen med 95% hjernedød slossing og 5% historie, med litt filler her og der. Går ganske downhill etter hvert altså, men har en ganske god periode. Første episode av One Piece er dritt. Er mer eller mindre dritt opp til episode 7-8 i hvert fall, der jeg synes det tar seg kraftig opp. Animasjonen holder seg ganske dårlig opp til sånn i alle fall eisode 60 vil jeg tro, men bortsett fra det er serien helt fantastisk. Vil virkelig anbefale deg å se en 20-30 episoder (hvis du er vandt til en lang serie som Naruto, burde ikke det være alt for vanskelig), for One Piece er den eneste serien jeg kjenner til som bare blir bedre og bedre til tross for lengden. Du kan også bare si "okay, what the hell," og lese mangaen. Gode tegninger og bra tempo hele veien. Du kommer også helt sikkert til å like HunterxHunter også, hvis du ser noen episoder. Mye bedre enn Naruto, men har ikke noen skikkelig avslutning. Ellers bør du bare se Monster. Ikke fordi det virker som det du leter etter, men bare fordi den er jævlig bra. Ikke noe som helst slossing eller humor eller overdrevenhet i det. Veldig realistisk, seriøst og sinnsykt spennende. Endret 7. april 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Okei, men da tror jeg at jeg gir One Piece en sjangse til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå