Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. Spilte med et par og tenåring der, men han flyttet ut - og tenåringsrommet ble til bebisrom!

Men ser selv at det kanskje er litt i underkant lite, men jeg bygger alltid for stort, så denne gangen tenkte jeg jeg skulle ta mindre enn jeg trodde var nødvendig. (Litt som å lage spagetti, blir alltid for mye.. :wee:).

Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje jeg kan bekrefte den teorien mange har om kjønnene på de nyfødte; spiser moren epler blir det gutt, og med melon blir det jente. Det er ihvertfall svært sannsynlig. : P

Jeg liker ikke så godt å bygge hus, derfor blir de fleste husene mine ganske ... ufunksjonelle? Jeg bare bygger ut etter hvert, og ender opp med en stor klump av ganske små rom. Må legge om vanene snart tror jeg.

Tror jeg skal jukse litt med pengene og lage en familie som skal bo i en råflott villa! ^^

Det er for øvrig genialt at du kan flytte hele huset og hage over på en større tomt uten noe stress!

Lenke til kommentar
Hvorda få simmer til å flytte inn sammen etter at de har blitt kjærester?

det samme lurer jeg på:p

hehe, på meg så kunne jeg velge det etter hvert. Selv om den grønne venne streken var på max hele tiden. Så bare prøv å ha det morro med de to så kan du nok det etter hvert. Men der du at det står folovelse så må du slå til med en gang=)

Lenke til kommentar
Tror (vet ikke) at young adult og adult ikke kan bli kjærester. Jeg har ikke klart det ihvertfall.

Jo, det går. :)

Kan de få barn også? :devil:

Ja.

Young Adults er vel 20-35 år eller noe. Adults er da kanskje 35-60. Elders 60+ ... må vel være noe sånt... Så finnes vel ikke noe rart med at Young Adults får barn, eller?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
Tror (vet ikke) at young adult og adult ikke kan bli kjærester. Jeg har ikke klart det ihvertfall.

Jo, det går. :)

Kan de få barn også? :devil:

Ja.

Young Adults er vel 20-35 år eller noe. Adults er da kanskje 35-60. Elders 60+ ... må vel være noe sånt... Så finnes vel ikke noe rart med at Young Adults får barn, eller?

Leste litt feil... trodde det var snakk om tenåring.. HE HE :devil:

Lenke til kommentar
Hallo? Hvor er trappene når man bygger?

På bygg-mode så ser du jo det huset... det huset har trapper. Trykk der :)

Hehe, så ikke den lille trappa jeg=) lette der gangske lenge også=) men nå så jeg det=)

Takk=)

Bygger hus nå men det blir også fiasko=(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...