V5R1X Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hvor er kan jeg få spillet biligst`? Så Sims 3 til 349,- hos Spaceworld i Storgata 12 den andre dagen... Billigere enn samtlige nettbutikker jeg har besøkt... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Både elkjøp og lefdal har det til 300 kr. ^^ Synes det går mye tid til å vente på jobb og soving. Ja, de sover veldig lenge(seint). Det er en av de tingene som irriterer meg litt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Både elkjøp og lefdal har det til 300 kr. ^^ Synes det går mye tid til å vente på jobb og soving. Ja, de sover veldig lenge(seint). Det er en av de tingene som irriterer meg litt. Jepp... får jo ikke tid til å gjøre noen ting utenom basistingene før dem er så trøtte og sover helt til de skal på jobb... endte med at jeg måtte skille meg fra kone og 2 barn for å få litt fred til å gjøre andre ting (Jada, kona beholdt huset...) Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg har foreløpig bare to familier jeg spiller med, har brukt pengekoder på begge to. : P Har planer om å begynne å spille helt uten koder etter hvert, når jeg har spilt det en stund. Gjør det bare i begynnelsen sånn at de skal ha råd til gode møbler ol. slik at jeg slipper å stresse med at de spiser dårlig mat/sover i dårlige senger og lignende og derfor aldri er fornøyde. Det er kjempepositivt at de kan oppgradere doene og dusjene sånn at de blir selvrensende da! Sparer mye tid. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg pleier å kjøpe mellomgode ting så oppgraderer jeg tingene etterhvert. Du kan tjene en del på å investere i gatekjøkkenet og fotballstadioen f.eks. Fra fotballstadioen så får jeg 6500§ i uka. Hadde vært fint om noen la ut noen bilder her da, er bare å trykke på "c" ingame så tar du bilde. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Her er mine to hus: Huset som ekskona har sammen med mine 2 barn: (Bygget fra grunnen) Huset jeg holder på med nå: (Bygget fra grunnen) Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Denne går i mine innlegg ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kan komme med noen screens i morra, gidder ikke starte opp spillet nå. (Reserverer denne posten). Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har ikke noen bilder av huset enda, i og med at det er et kjedelig hus som allerede var der. Driver å jobber for å tjene en del penger til å bygge eg eget hus (Har 75 000§ nuh). Men jeg tok dette bildet rett før han stakk på jobben, synes det var et særdeles bra uttrykk. (Uttrykkene i spillet generelt er utrolig bra, EA har gjort en god jobb med dette! ( Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Du har skeelz! Hvor mye bør man ha spart opp for å starte på et slikt prosjekt, for å slippe å bygge to meter av huset om dagen? Endret 7. juni 2009 av Atald Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Motherlode, hoho. Gleder meg til jeg er ferdig med muntlig eksamen, så jeg får startet på spillet. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du har skeelz! Hvor mye bør man ha spart opp for å starte på et slikt prosjekt, for å slippe å bygge to meter av huset om dagen? Jeg brukte motherlode en gang slik at jeg kunne kjøpe meg inn i ulike bedrifter som jeg får penger av hver uke. Med møbler står det første huset til rundt 100 000§ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Likte det første huset ditt DSG. Selv er jeg ikke noe god på å bygge hus. Alt blir firkantent, og alt skal være i symetri . Ingen skjeve vegger med andre ord Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Dette var det første huset jeg heiv meg på: (Ikke bygget fra grunnen av) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Likte det første huset ditt DSG. Selv er jeg ikke noe god på å bygge hus. Alt blir firkantent, og alt skal være i symetri . Ingen skjeve vegger med andre ord Hehe, jeg er heller ikke fan av for mye skråvegger, men litt kan det være Min verste fiende er gang/hall...! Endret 8. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Enig i de andre her, DSG, det første huset ditt var bra! Kunne godt tenkt meg det i mitt nabolag hvis du har lyst til å dele. Syns selv husbygging kan være morsommere enn å faktisk spille familien som bor der. Husker godt jeg pleide å investere noen timer i ett fint hus for så å ikke gidde å "bruke det", i 2-ern. Har dessverre ikke fått startet på noen ordentlige byggeprosjekter i 3-ern enda, satans mye å gjøre på jobb nå før ferien. Endret 8. juni 2009 av Chiasm Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du har skeelz! Hvor mye bør man ha spart opp for å starte på et slikt prosjekt, for å slippe å bygge to meter av huset om dagen? En ting du kan gjøre (forutsatt at ting fungerer slik det gjorde i 2-ern, jeg har ikke testet) er å bygge huset ferdig før du flytter inn familien. Da kan du slippe deg løs uten å måtte tenke på penger. Motherlode er jo en annen løsning. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Enig i de andre her, DSG, det første huset ditt var bra! Kunne godt tenkt meg det i mitt nabolag hvis du har lyst til å dele. Syns selv husbygging kan være morsommere enn å faktisk spille familien som bor der. Husker godt jeg pleide å investere noen timer i ett fint hus for så å ikke gidde å "bruke det", i 2-ern. Har dessverre ikke fått startet på noen ordentlige byggeprosjekter i 3-ern enda, satans mye å gjøre på jobb nå før ferien. Tror ikke det er smart for meg og dele siden jeg ikke kjører med helt orginalt spill... men slik som jeg har tatt bildene bør det være rimelig enkelt å bygge det likt. Om du da har en pc nr 2 som du kan se på mens du bygger... Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Er bare å kjøre windowed mode da. Nå kommer noen screens! Jippii! EDIT: Kom visst ingen likevel. Hmprf. Derja! Trykk for full size. Endret 8. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er kjempebegeistret for muligheten til å endre mønster og farger på klær og møbler. Variasjonsmulighetene er uendelige. Jeg synes det er spesiellt morro å redigere kjolene til simmene Tror jeg må hjem og bygge meg et nytt hus i dag. Var utrolig mye pent her. Det å bygge huset er noe av det artigste i hele spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå