MrAvionics Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 nOen s0m vet om noen andre steder å laste ned RiverView nabolaget til TS3? På sims 3 store får jeg ikke lastet den ned for får ikke logget inn. Tror serveren er nede eller noe, så noen andre plasser man kan laste ned RiverView? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, selvfølgelig har de den et annet sted enn der man trenger å registrere at man har kjøpt den! Om du har kjøpt det er det nok bare å vente. Skal ikke ta så lang tid før det kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Lurer på hvordan får jeg utført de tillegsoppgavene jeg får ved at f.eks han han som går på videregående skole på spillet skal ta med seg en fisk til forskningslabben eller hva det var. Jeg vil tippe du må gå til en fiskedam og fiske en fisk. Legge den i sekken til du går på skolen, og når simmen din er på skolen kan du velge at han skal gi fisken til forskningslabben på den der ruta hvor du bestemmer hvordan innstasen til simmen skal være gjennom skoledagen. Er ikke 100% sikker da jeg ikke har fått den muligheten selv. Jeg fant det ut nå ja, måtte ta et fiskekurs ved butikken jeg handler mat også måtte jeg dra til stranda og fiske, da fungerte det. Takk for svar Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ja, selvfølgelig har de den et annet sted enn der man trenger å registrere at man har kjøpt den! Om du har kjøpt det er det nok bare å vente. Skal ikke ta så lang tid før det kommer opp igjen. Ok, takk. Da får jeg vente til serveren er oppe og går igjen da. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Ehh fått et lile problem med spillet, får masse regninger på veldig kort tid. Er regninger på borti 10000 tilsammen. Må være noe galt. Rekker jo ikke å betale alle før innkassomassen kommer Hmm, 10k regning var litt ja=) Har du stort hus med mye ting? Tror det spiller inn på regningen Er mellomstort, spola en del når jeg trena hjemme med han fordi han er fotballspiller, kan være at jeg rett og slett glemte regningene men skal da ikke bli så mye uansett. Er mere normalt nå. nOen s0m vet om noen andre steder å laste ned RiverView nabolaget til TS3? På sims 3 store får jeg ikke lastet den ned for får ikke logget inn. Tror serveren er nede eller noe, så noen andre plasser man kan laste ned RiverView? Står det: Ooops dette ble ikke riktig eller noe i den duren, for jeg får ikke registert meg, skriver alt riktig, sjekker at cd-keyen er skrevet riktig flere ganger. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) ... Endret 16. mars 2012 av camillaen Lenke til kommentar
radalf Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan man bli rik i dette spillet? Virker som om det er umulig uten "motherlode" eller å spille i flere dager. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Kan man bli rik i dette spillet? Virker som om det er umulig uten "motherlode" eller å spille i flere dager. Har selv brukt motherlode en gang, synes det går litt sakte selv. Når du starter i en jobb så får du rundt 45§ i timen, alt for lite. Må nok ha litt tålmodighet, men det har ikke jeg Endret 6. juni 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan man bli rik i dette spillet? Virker som om det er umulig uten "motherlode" eller å spille i flere dager. Har selv brukt motherlode en gang, synes det går litt sakte selv. Når du starter i en jobb så får du rundt 45§ i timen, alt for lite. Må nok ha litt tålmodighet, men det har ikke jeg Enig der. Tar dritlang tid å tjene penger. På toppen av det hele skal en opparbeide ferdighetene, få unger, bygge hus osv. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan man bli rik i dette spillet? Virker som om det er umulig uten "motherlode" eller å spille i flere dager. Har selv brukt motherlode en gang, synes det går litt sakte selv. Når du starter i en jobb så får du rundt 45§ i timen, alt for lite. Må nok ha litt tålmodighet, men det har ikke jeg Enig der. Tar dritlang tid å tjene penger. På toppen av det hele skal en opparbeide ferdighetene, få unger, bygge hus osv. Jeg satset på de to siste. Har på kort livstid slik at ting går raskt. Har ikke tid til noe... Mye kjekkere å bygge å lave unger Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) vil et ati 4670 være nok for å kjøre sims3 på nærheten av max grafikk? og samtidig få litt fart i spillet... (da tenker jeg 4670 fordi det er vifteløst, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426718 ) dattera sin pc er kun koblet med den innebygde grafikken på hovedkortet idag som er en x1250. og cpu er amd x2 4400 Endret 6. juni 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kan prøve å legge ved det nye nabolaget som fil her hvis det er lov, eller sende den over msn. Ikke sikker på om det går å finne fila fra Sims 3 mappa. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det tar jo en liten stund å komme opp til nivåene hvor man tjener en slant, ja, men etter det raser pengene inn. Som forfatter er jeg nå oppi 60.000 simoleons i uka. Holder en stund det... Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det tar jo en liten stund å komme opp til nivåene hvor man tjener en slant, ja, men etter det raser pengene inn. Som forfatter er jeg nå oppi 60.000 simoleons i uka. Holder en stund det... Oy, der var jammen ikke dårlig=) Har du på VELDIG langt liv eller? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Det tar jo en liten stund å komme opp til nivåene hvor man tjener en slant, ja, men etter det raser pengene inn. Som forfatter er jeg nå oppi 60.000 simoleons i uka. Holder en stund det... Oy, der var jammen ikke dårlig=) Har du på VELDIG langt liv eller? Jao, spiller på epic. Edit: For å komme opp i slike summer som forfatter må man kanskje ha skrevet cirka 35-40 bøker tror jeg... Edit2: Så kommer det litt ann på sjangeren man skriver. Det vanlige er at man får best betalt for lengre bøker (i begynnelsen er dette romantiske noveller), etterhvert kan man skrive masterpiece(s), disse er på 2000 sider (romantiske noveller ligger på ca 500 sider i forhold)... på en enkelt masterpiece har jeg nå tjent opptil 13000 simoleons i uka. Men så har jeg jo gitt ut mange masterpieces. Man får royalties for en bok i seks uker etter man har gitt den ut. Så alt i alt vil jeg tjene 13000 x 6 på en av mine masterpieces. En masterpiece tar cirka 3-4 dager å skrive. Edit3: Man burde, før man begynner å skrive bøker, maxe skrive-skillen... Endret 7. juni 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå som jeg har spilt en del, og kommet skikkelig inn i det, begynner jeg å digge det! Egentlig litt bra at det ikke er like lett å ha 100% kontroll(sånn som det var i 2eren), da er det litt mindre stress. ^^ Liker best at det er så lett å sende dem litt til byen, og det er også kult at du kan bestemme hvordan de skal jobbe på skolen og på arbeidsplassen! Lenke til kommentar
Cie Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ååh, nå fikk jeg også lyst til å spille dette! Har ikke rørt noe sims-spill siden den første kom for herrens mange år siden. Men så ser jeg på systemkravene at laptopen min kanskje ikke dekker kravene? Ser at det står for Vista at det kreves "2.4 GHz P4 processor or equivalent". Jeg har, så vidt jeg kan se (jeg har IKKE peiling på PC!) IntelCore 2 Duo processor P7350 2.0 GHz. Har jeg ikke noen sjans da? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Joda, med en C2D-prosessor fungerer det fint. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 hvor er kan jeg få spillet biligst`? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Synes det går mye tid til å vente på jobb og soving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå