Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Bare fordi EA sier noe betyr jo ikke at det er sant. ;)

 

Slike spill går "content-lock" en god stund før launch (3-5 uker, minst), hvor dev-teamet ikke legger til nytt innhold, kun playtester det de har. Det nye nabolaget var etter all sannsynlighet ferdig før pirat-versjonen ble lekket ut.

 

Jeg sitter med collectors edition nå, og kan ikke se noen gameplay forskjeller fra den såkalte "betaversjonen". Story mode=off fungerer enda ikke, pathfinding er fortsatt helt forferdelig til tider, og townies spawner fortsatt unger ut av ingenting selv uten partner. Hvis du vet om noe konkret som har blitt endret i butikkversjonen så må du gjerne påpeke de, for jeg kan ikke finne noen.

Jeg er klar over det, men det var det at piratversjon nr. #2 ikke er fulle spillet som er poenget mitt, og det endrer ingenting. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det, men så ble jeg så giret at jeg kjøpte det alikevel. : P Det er kjekt, men jeg kommer ikke til å slutte å spille 2eren for det om. Som noen har sagt, så gikk det litt glattere der. Jeg skjønner lite av forholdsgreiene, jeg klarte å ha meg med damen, men kysse, det kan jeg ikke?

 

I tillegg var det litt stress å komme inn i, men det er jo bare å forvente. ^^

 

Litt dårlig at kamerafunksjonen er så "hakkete", at du må styre rundt med piltastene el., og ikke bare dytte musen opp i hjørnet, sånn som før.

Lenke til kommentar
Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe det, men så ble jeg så giret at jeg kjøpte det alikevel. : P Det er kjekt, men jeg kommer ikke til å slutte å spille 2eren for det om. Som noen har sagt, så gikk det litt glattere der. Jeg skjønner lite av forholdsgreiene, jeg klarte å ha meg med damen, men kysse, det kan jeg ikke?

 

I tillegg var det litt stress å komme inn i, men det er jo bare å forvente. ^^

 

Litt dårlig at kamerafunksjonen er så "hakkete", at du må styre rundt med piltastene el., og ikke bare dytte musen opp i hjørnet, sånn som før.

Dette kan du fikse på innstillinger, "kantrulling" om du har det på norsk. Da vil kameraet flytte seg med musen. Eller om du er som meg, bruke musehjulet (trykke ned og bevege musen), syntes dette er aller best, da jeg ofte spiller i vindu.

 

Jeg hadde ingen problemer med forholdene, faktisk syntes jeg det gikk glatter her enn i treer'n. Husk at personlighetstrekk som går på interaksjon har en del å si. Mine er veldig like i trekk og går sammen perfekt.

Lenke til kommentar

Ehh fått et lile problem med spillet, får masse regninger på veldig kort tid. Er regninger på borti 10000 tilsammen. Må være noe galt. Rekker jo ikke å betale alle før innkassomassen kommer :(

 

Utrolig lite stuff man kunne kjøpe da. Litt skuffende faktisk. Rekker jo ikke å bli rik før man dør heller :/

Du kan stille inn MYE lengre levetid i innstillingene ;)

Mhm, synes det er veldig fint for da slipper de å bli så gamle så fort, for hvis de når en toppjobb så kan de fortsette i den lenge og tjene mye penger.

Lenke til kommentar

Noen andre som har prøvd å lage et hus oppå et fjell? Altså, heve terrain en del, for å dernest bygge hus oppå her. Her begynte det å lagge helt vilt, a la stort hus i Sims 2.

 

Skuffende. Spillet hang seg opp en gang per 30 sekunder også.

 

Tar en pause fra Sims 3 til neste ekspansjonspakke kommer ut. Forhåpentligvis vil den inneholde feilrettinger som fikser problemer som dette...

Lenke til kommentar

Innlegg fjernet pga. link og spørsmål rundt piratkopiert programvare.

Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, reaksjoner tas på PM.

Lenke til kommentar
Noen andre som har prøvd å lage et hus oppå et fjell? Altså, heve terrain en del, for å dernest bygge hus oppå her. Her begynte det å lagge helt vilt, a la stort hus i Sims 2.

 

Skuffende. Spillet hang seg opp en gang per 30 sekunder også.

 

Tar en pause fra Sims 3 til neste ekspansjonspakke kommer ut. Forhåpentligvis vil den inneholde feilrettinger som fikser problemer som dette...

Alle problemene dine skyldes nok grafikkort(eller kompabilitet fra sims til kortet). Fungerer flott å bygge oppå fjell her, men jeg syntes nå det ser ganske teit ut. :cool:

 

Ingen skipping eller hakking pr. 30 sekund heller hos meg.

 

EDIT: Det er synd at så mange får en dårlig opplevelse på grunn av dårlig tilpasning fra produsentens side. Det er jo tydelig at det er flere enn én som sliter med grafiske feil!

Endret av BiNko
Lenke til kommentar
Lurer på hvordan får jeg utført de tillegsoppgavene jeg får ved at f.eks han han som går på videregående skole på spillet skal ta med seg en fisk til forskningslabben eller hva det var.

Jeg vil tippe du må gå til en fiskedam og fiske en fisk. Legge den i sekken til du går på skolen, og når simmen din er på skolen kan du velge at han skal gi fisken til forskningslabben på den der ruta hvor du bestemmer hvordan innstasen til simmen skal være gjennom skoledagen. Er ikke 100% sikker da jeg ikke har fått den muligheten selv. :)

Lenke til kommentar
Ehh fått et lile problem med spillet, får masse regninger på veldig kort tid. Er regninger på borti 10000 tilsammen. Må være noe galt. Rekker jo ikke å betale alle før innkassomassen kommer :(

 

Hmm, 10k regning var litt ja=)

Har du stort hus med mye ting?

Tror det spiller inn på regningen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...