Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
piratkopien som har ligget på nett i flere uker er jo den endelige versjonen av spillet. kom ikke som noen bombe at det ikke var noen endringer.

Det er det jo absolutt ikke. Det har de jo sagt selv i tillegg. Ting var ikke helt ferdige, og som kjent manglet det et helt nabolag. (Candy for å kjøpe den, sant).

Lenke til kommentar

hm... Når jeg spiller så er det litt rare ting. Det stikker ut "sverd/horn" fra overalt på simmene mine, og noen ganger kommer det en feilmelding fra ATI control center om at noe er feil. Tror ikke sims 3 fungerer 100% med ATI enda...

 

Men spillet er bedre enn Sims 2. Grafikken er bedre, man kan gå nesten over alt i byen, man kan besøke andre, flere biler, mange flere detaljer osv.

 

Men den online butikken... når jeg prøver og gå på den linken som kommer der det står at jeg skal melde meg på åpnes internet explorer, men siden åpnes aldri. for no dritt.

Lenke til kommentar

Tydelig at Sims 3 ikke er helt venn med mitt ATI 3870x2 kort heller..

Plutselig bare crasher det til skrivebordet, uten noen feilmelding eller noe som helst.

 

Syns også ytelsen med mine specs (se sig) var veldig skuffende. Lagger en del når jeg har på best grafikk med et stort bybilde.. Blæ..

Lenke til kommentar
piratkopien som har ligget på nett i flere uker er jo den endelige versjonen av spillet. kom ikke som noen bombe at det ikke var noen endringer.

Det er det jo absolutt ikke. Det har de jo sagt selv i tillegg. Ting var ikke helt ferdige, og som kjent manglet det et helt nabolag. (Candy for å kjøpe den, sant).

Bare fordi EA sier noe betyr jo ikke at det er sant. ;)

 

Slike spill går "content-lock" en god stund før launch (3-5 uker, minst), hvor dev-teamet ikke legger til nytt innhold, kun playtester det de har. Det nye nabolaget var etter all sannsynlighet ferdig før pirat-versjonen ble lekket ut.

 

Jeg sitter med collectors edition nå, og kan ikke se noen gameplay forskjeller fra den såkalte "betaversjonen". Story mode=off fungerer enda ikke, pathfinding er fortsatt helt forferdelig til tider, og townies spawner fortsatt unger ut av ingenting selv uten partner. Hvis du vet om noe konkret som har blitt endret i butikkversjonen så må du gjerne påpeke de, for jeg kan ikke finne noen.

Lenke til kommentar

Det oppstår en feilmelding når jeg prøver å installere spillet, den popper opp før installasjonsmenyen i det hele tatt viser seg. Sykt irriterende ... noen som har opplevd det samme, eller vet hva som er galt?

 

Jeg var ikke veldig overasket over feilmeldingen (bilde nederst i inlegget), samme feilmelding oppsto når jeg prøvde å installere en "lovlig" betaversjon igår (for å teste maskinkrav). Mens denne versjonen er en legal kjøpt DVD. :)

 

Det ikke er jeg som hovedsakelig skal spille, så spillet blir installert på en 2, 3 år gammel pc som står i stua.

 

Intel Pentium 4 2,93GHZ, 1GB RAM, Nvidia GeForce 6200, Windows XP Home. En Gammel Compaq, ikke noe å skryte av

 

Jeg har sjekket på den kjente nettsiden som jeg ikke husker navnet på der det er mulig å måle maskinvaren opp mot spillets krav. Og den scorte greit på alt.

 

Vurderer om jeg skal teste det på min å se om det er den spesifikke pcen som det er noe galt med.

 

utennavnomx.jpg

Endret av Narrie
Lenke til kommentar
og townies spawner fortsatt unger ut av ingenting selv uten partner. Hvis du vet om noe konkret som har blitt endret i butikkversjonen så må du gjerne påpeke de, for jeg kan ikke finne noen.

 

Haha. Jeg dumpa "typen min" , flytta ut og kjøpte meg et stort fint hus. Etter noen dager dro jeg på besøk. Da "typen min" åpna døra holdt han ei lita babyjente :!: Jeg sjekka om han hadde fått seg ny dame men det var bare fyren , ungen vår og denne babyjenta i huset. Spesiellt.

 

Simfiguren min har fått grått hår.. great! Og jeg som har brukt masse tid på å lære henne å lage mat og slik

Lenke til kommentar
Tydelig at Sims 3 ikke er helt venn med mitt ATI 3870x2 kort heller..

Plutselig bare crasher det til skrivebordet, uten noen feilmelding eller noe som helst.

 

Syns også ytelsen med mine specs (se sig) var veldig skuffende. Lagger en del når jeg har på best grafikk med et stort bybilde.. Blæ..

 

Regner med du har vista(x64?)eller xp. Dette skjer om din pc ikke er oppdatert til siste service pack.

 

Gjør det manuelt, sjekk ut microsoft sine sider, hadde samme problem selv. Hadde noen lydkortdrivere (creative x-fi) som gjorde slik at sp1 ikke kom automatisk over microsoft update

Lenke til kommentar
Tydelig at Sims 3 ikke er helt venn med mitt ATI 3870x2 kort heller..

Plutselig bare crasher det til skrivebordet, uten noen feilmelding eller noe som helst.

 

Syns også ytelsen med mine specs (se sig) var veldig skuffende. Lagger en del når jeg har på best grafikk med et stort bybilde.. Blæ..

 

Regner med du har vista(x64?)eller xp. Dette skjer om din pc ikke er oppdatert til siste service pack.

 

Gjør det manuelt, sjekk ut microsoft sine sider, hadde samme problem selv. Hadde noen lydkortdrivere (creative x-fi) som gjorde slik at sp1 ikke kom automatisk over microsoft update

 

Hei igjen! Takk for svar. Bruker 64- bits Vista ja.. Har oppdatert til nyeste ATI- driver, fungerer fint nå! Hvordan steller man i stand en skikkelig bryllupsfest forresten?

Lenke til kommentar

Får ikke spillet til å funke skikkelig jeg.. Sinsykt buggy grafikk.. Har ATI 4850, så har ikke for dårlig skjermkort i allefall.. Kjører XP-64.. Og til alle antipirat hysterikerene så har jeg KJØPT spillet :tease:

 

post-42405-1244153884_thumb.jpg

Endret av GSM
Lenke til kommentar
Får ikke spillet til å funke skikkelig jeg.. Sinsykt buggy grafikk.. Har ATI 4850, så har ikke for dårlig skjermkort i allefall.. Kjører XP-64.. Og til alle antipirat hysterikerene så har jeg KJØPT spillet :tease:

Ser ut som grafikkortet ditt blir for varmt, spør du meg. Skjer dette hele tiden eller etter en stund?

Lenke til kommentar
Noen som tror jeg har sjans til å få tak i dette spillet på gamestop i morgen uten å ha bestilt i det hele tatt? Ble veldig gira etter å ha skumma gjenom tråden.

 

Edit: Narrie: Kjør den her og se om pc-en er bra nok http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Er rimelig nærme minimuskrava

 

Tror ikke du får taki Collectors edition. Men du får nok taki den vanlige;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...