Gavekort Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Du kan stille opp lengden på spillet i menyen. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ahaaa.. takk for tipset! Var litt mindstuck i Sims 2-alderssystemet... Se der ja, disablet aldring En ting til; Hvis to personer, jeg og en annen, spiller Sims 3 i hver vår game. Da vil det altså si at vi har en by hver, i hver vår verden? Altså, det er ikke mulig at vi spiller i samme by? Slik som det var i Sims 2? For det var litt kult med Sims 2; at min person f.eks. eksisterte i gamen til den andre personen som spiller Sims 3 på denne PC'en... Slik det ser ut nå, i hovedmenyen, er hver game en egen by/verden... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 En ting til; Hvis to personer, jeg og en annen, spiller Sims 3 i hver vår game. Da vil det altså si at vi har en by hver, i hver vår verden? Altså, det er ikke mulig at vi spiller i samme by? Slik som det var i Sims 2? For det var litt kult med Sims 2; at min person f.eks. eksisterte i gamen til den andre personen som spiller Sims 3 på denne PC'en... Slik det ser ut nå, i hovedmenyen, er hver game en egen by/verden... Fant det ut selv Men jeg spiller ikke The Sims uansett. Var i grunn bare for å teste Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 (endret) Ja, men hvis man går inn på en person man har laget i gamet (ett savegame), så kan man via menyen gå ut i byen igjen, og så lage flere personer og få de til å flytte inn andre steder. Så man kan absolutt ha flere "spillere" i en by. edit: man må trykke på rediger by Endret 24. mai 2009 av jale Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Får ikke testet det nå, men blir det da sånn at når du loader gamen så får en valget mellom forskjellige familier? Eller er det sånn at gamen loades til den siste familien som ble spilt med? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hm.. testet akkurat, ser ut som om jeg kanskje tok feil. Hørte det egentlig bare av dama, kanskje jeg har gjort noe galt, får høre med henne i morra. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Går bare ann å hacke fra 2100-0700... :!: Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Får ikke testet det nå, men blir det da sånn at når du loader gamen så får en valget mellom forskjellige familier? Eller er det sånn at gamen loades til den siste familien som ble spilt med? du blir kastet inn i den familien du spilte sist med. så går du på edit town, og klikker "change household" ellnz for å skifte familie. Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hmm... Det finnes ingen måte å forhindre at man blir gammel og dør, nei? Rekker jo ikke å tjene nok cash til å bygge et slott da... Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen? Dette er ikke et svar, men kanskje noe du vil vite. En levende sim kan faktisk gifte seg med et spøkelse og få barn med det! Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hmm... Det finnes ingen måte å forhindre at man blir gammel og dør, nei? Rekker jo ikke å tjene nok cash til å bygge et slott da... Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen? Dette er ikke et svar, men kanskje noe du vil vite. En levende sim kan faktisk gifte seg med et spøkelse og få barn med det! Er det en bug eller en funksjon i spillet? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Går bare ann å hacke fra 2100-0700... :!: Hvorfor det? Høres bare utrolig ulogisk ut om du skal hacke noen i f.eks Kina.. Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen? Dette er ikke et svar, men kanskje noe du vil vite. En levende sim kan faktisk gifte seg med et spøkelse og få barn med det! Er det en bug eller en funksjon i spillet? Er nok en funksjon i spillet. Maxisfolkene er kjent for å ha en forstyrret tankegang. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ble akkurat nivå 6 som kriminell, og fikk beskjed om at jeg skulle velge meg en karrierevei eller noe sånt. Men fant ikke hvor jeg gjør det i farta + at jeg holder på å sovne her jeg sitter. Så, hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Når jeg spilte law-enforcement fikk jeg en pop-up på skjermen som ba meg velge mellom "forensic analyst" og "special agent"... Burde vel dukke opp en slik? Endret 1. juni 2009 av J-Core Lenke til kommentar
trudel Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Samme fikk jeg i musiker-karrieren, så trykker du på det alternative som er veien du velger å gå. Lenke til kommentar
binko Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det bare jeg som syntes det faktisk er like gøy å bygge som å spille? Virker som de fleste raser gjennom byggedelen og lager et middelmådig hus bare for å spille. Splitte tråden muligens? Dersom det er flere som er litt mer fokusert på bygging etc, blir litt teit å hijacke denne tråden hvis den er mer generell. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Bygging er absolutt en viktig del av spillet, og for min del har det alltid vært det interessante. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Samme her. Når jeg har skaffet nok penger til å ha bygget et svært hus, flytter jeg bare ut til en ny tomt og bygger et nytt hus... Men iom. at jeg trenger penger for å bygge hus, så blir jeg jo "tvunget" til å spille litt, så det er jo greit... Vil heller ikke jukse til meg penger, fordi jeg vil la det i hvert fall være litt rewarding å spille for å få bedre jobber etc. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) Er utrolig skuffet over spillet jeg. Byggingen som var det kjekkeste er bare irriterende og stressende nå! Ikke følger "kameraet" etter slik du vil heller... Spille-delen går også utrolig sent... og spolefunksjonen er jo crap! Endret 1. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er utrolig skuffet over spillet jeg. Byggingen som var det kjekkeste er bare irriterende og stressende nå! Ikke følger "kameraet" etter slik du vil heller... Spille-delen går også utrolig sent... og spolefunksjonen er jo crap! Hmm... Hva mener du er forskjellen ved byggingen fra 2'ern til 3'ern? Du vil at kameraet skal følge etter simmen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå