smarties1 Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Da blir det nok spennende å se fremover Endret 20. august 2014 av smarties1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Nja, vill gjette på at Youtube're kommer til og slakte det, mens store gaming journalister kommer til og gi det 5/10 eller noe i den duren. og kjenner jeg IGN rett så gir de karakter 7/10 "Best game ever" 1 Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Simcity ble en katastrofe fordi at Maxis tok en rekke valg som undergravde de aspektene folk har satt pris på ved de tidligere utgavene. Dette, kombinert med en arroganse og en rekke semi-løgner gjorde at Simcity ble en fadese, og ihvertfall min tillit til Maxis som spillstudio er tilintetgjort. 2 Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 Det har gått dårlig med Maxis etter at de ble kjøpt opp av EA. En stund var de redusert til tenketank og folkene deres ble dratt rundt omkring. Håper ting skal gå bedre med Sims 4, men som monzilla er jeg blitt klok av skade, og selv om jeg liker SimCity, så blir det denne gangen ikke noe automatisk kjøp for meg før jeg har prøvd spillet i lengre tid. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 2. september 2014 Del Skrevet 2. september 2014 (endret) De ser etter kjappe penger, og er villige å grave sin egen grav i samme slengen. Tror det blir ganske lenge til vi får ett bra SimCity/The Sims spill, kanskje viss ett annet studio får tak i rettighetene uten at EA kan blande seg inn i produksjonen. Nå skal det sies at EA har rekonstituert Maxis i stor grad i form av The Sims Studio, som er en egen divisjon i Maxis. Dette ble gjort etter at The Sims 3 ikke levde opp. Jeg må si jeg var ekstremt overrasket over å høre at de brukte GlassBox til Sims 4... men det virker jo som om den funker for Sims 4 så kanskje det var noe av problemet med SimCity? Og at det ble en slags testing ground for GlassBox... EDIT: Forøvrig: Sitter og ser folk spille Sims 4 på Twitch, og det ser greit nok ut. Endret 2. september 2014 av Sectoid Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Sims 4 virka ikke så bra som reklamene og annet sa... synd det Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Trenger litt hjelp her! Pc'en min kræsja for en stund siden, så tenkte i går å laste inn Sims 3 igjen, men har pare cd'en, og ikke selve coveret. Så jeg har da ikke koden som man må ha for å registrere spillet,...er det en annen løsning? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Regner med at du har registrert nøkkelen på EA Origin klienten, så du kan bare laste ned den så får du tilgang til Sims 3 via den. Lastes ned her: https://www.origin.com/no-no/download Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 1. januar 2015 Del Skrevet 1. januar 2015 Jeg har bare ekstrapakken der, siden jeg fikk meg orgin-bruker samtidig som ekstrapakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå