michael691 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Finnes det en mod til å fjerne sensur? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nei. Tror ikke det. Men var en kode du kunne skrive inn for å fjerne den. Fungerte på sims 2, tror den fungerer på sims 3 også. (Gå på gamefaqs.com eller cheathappens.com) så finner du den nok. (Innlegg 600:D) Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 når en sim samler opp steiner, juveler osv mister man da de tingene når den simen dør eller blir de i huset fortsat? og kan man finne uendelige steiner og juveler og ha en stor samling i huset? Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Nei. Tror ikke det. Men var en kode du kunne skrive inn for å fjerne den. Fungerte på sims 2, tror den fungerer på sims 3 også. (Gå på gamefaqs.com eller cheathappens.com) så finner du den nok. (Innlegg 600:D) Blir vel "moveObjects on" og flytte f.eks. dusjen. You naughty boy! =P Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Ja den mini-imagen din funket bra=)Men hvordan lager du sånne? Heh, jeg pleier først å lage et fullt image, og bruker da Alcohol 120% og fjerner securom e.l. Deretter tester jeg imaget, og noen ganger fjerner fysiske stasjoner med å bruke Yasu, for å være sikker på at det virket. Om det fungerer å bruke imaget som "DVD", så vet jeg det virker. De filene som brukes for å verifisere at man har en DVD i stasjonen ligger på de første få KB eller MB, så man trenger ikke hele imaget. Da lager man et nytt image, med de samme innstillingene som før, og avbryter etter noen sekunder. Da får man spørsmål om man vil beholde filene, også bruker man dem Litt overfladisk guide, men det finnes bedre der ute. Er iallefall slik jeg bruker å gjøre. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Er en stund siden det har vært aktivitet her nå så jeg legger ut et hus jeg holder på med: Inspirasjonen: http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode...1abcTKEvq294011 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Simmen min har fått en kaffekopp trædd nedover ene hånda. Går ikke bort heller, selv ikke når hun skifter antrekk. Lenke til kommentar
Fyr1 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 (endret) Skal formatere pcen, og lurer på hvilke(N) fil(ER) jeg skal ta vare på for så å kopiere inn når jeg installerer sims på nytt senere? Thx! Edit: Du er helten min quakecry Endret 13. juli 2009 av Zn1ken Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Det heter IKKE hvem fil jeg skal ta vare på. Det heter HVILKE filer skal jeg ta vare på. fmh.moo.no Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Skal formatere pcen, og lurer på hvilke(N) fil(ER) jeg skal ta vare på for så å kopiere inn når jeg installerer sims på nytt senere? Thx! Edit: Du er helten min quakecry Holder å ta vare på mappen som heter save inne på mie dokumenter, men jeg tar like godt hele Electronic Arts mappa=) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Kjæresten min har kjøpt seg Sims 3, men hun får ikke til å flytte inn i huset hun lagde til simmen sin. Simmen bare står der og vil ikke gå inn i huset. Kommer bare en snakkeboble med forbudt å gå inn i huset skilt. Hva skal man gjøre? Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Du må bruke telefonen til simmen eller en datamaskin og velge 'flytt ut'. Hvis du bare går til huset går du på besøk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei, hun har startet på nytt. Bygget hus fra scratch og simmen vil ikke inn i huset. Tror vi har funnet ut av det. Må bygge trapp opp fra bakken og til døra. Skal teste det etterpå Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Må bygge trapp opp fra bakken og til døra. Skal teste det etterpå Hehe, tror det er en fordel ja=) Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Vel, det er jo ganske teit. Har ikke trapp opp til døra hjemme f.eks. Lenke til kommentar
binko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hehe, har du halvmeterhøy grunnmur da? Alt for lenge siden jeg spilte dette... mista fort sjarmen. Endret 17. juli 2009 av BiNko Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 ^ Er litt enig i den... Lillesøsteren min spiller det fremdeles, men jeg har gått over til sims 2 igjen. Vet ikke helt hva det var som ikke funket i sims3, det kom jo mange gode forbedringer. Tror mest av alt det ble litt stress, spesielt når jeg syns at sims2 er et like bra produkt. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Frister å innstalere sims2 med en gru ekstrapakker ja, men tror jeg kommer til å savne alle detaljene når man lager en sim. Jeg ville lage en ny by og da forsvant den gamle. Går det ikke an å ha to byer eller gjorde jeg det bare feil? Holder en knapp på at jeg gjorde det feil ettersom det er tåplig om vi kun kan ha en by. Jeg trykket bare på den + ny by-knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå