Gå til innhold

Den store The Sims 3 tråden

Anbefalte innlegg

Merker masse grafikk glitcher her. Har Nvidia GeForce 8800 GTX oppdatert med nyeste drivere.

Alt kjører glatt på høyeste grafikk, men ved bevegelse/aktivitet i spillet dukker det opp checkers-brett ymse steder på skjermen. Flimrer på en måte... Noen som har noen tips? Uansett om jeg stiller ned alt av grafikk så oppstår disse blinkende checkers-feltene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er husbyggingen? Er omtrent det eneste jeg har brukt noe tid på i Sims før. Eneren kjøpte jeg og spilte faktisk en del ordentlig, men da var jeg yngre. ^^

Er vell som Sims 2 egentlig. Har på noen måter blitt litt mer avansert, men ikke store forandringer.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
OT: Hvordan får man spilt gitar i parken? Duden min vil det, men vet ikke hvordan...

Du har gitaren i ''sekken'' til simmen, drar ned til en fellestomt, klikker på gitaren og klikker spill på gata

Men gitaren står bare i stativet på gulvet der jeg plasserte den...

Lenke til kommentar

Stilte grafikken på medium cirka. Checkers-flimringa så ut til å ble litt begrenset da. Men virker som om det kommer mer desto lengre man spiller... Er vel slikt som blir fikset av en første patch eller noe...

Digger det nye design-verktøyet. ALT skal være børstet metall, hhaha! :D

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Artig.. grafikkbiten er ikke så mye oppgradert egentlig da.. hva synes dere..

I alle fall.. nå har jeg byttet jobb for å oppfylle ønskene til duden min, og hun jeg dater (og som overnattet hos meg natt til første dag i ny jobb) er sjefen min ^^

Festlig ;)

Lenke til kommentar

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. I henhold til retningslinjene ble '16' innlegg slettet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

WTF? Lagra byen flere ganger. siste gangen kræsja splllet etterpå, så jeg startet det på nytt, men han fyren jeg lagde bodde ikke i huset jeg hadde bygd lenger :S

EDIT: Hoho.. la akkurat merke til at på den dyreste pcen, den bærebare, der er tastaturet under touchpaden, + han har vanlig mus ved siden av pcen xP Good work Maxis ^^

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar

Hmm... Det finnes ingen måte å forhindre at man blir gammel og dør, nei?

Rekker jo ikke å tjene nok cash til å bygge et slott da...

Vet man blir til zombier når man dør, men hvor interaktive kan disse egentlig være med omverdenen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...