Creowks Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Jeg er en verdenskjent kirurg som tjener 1300 timen, har kjøpt opp nesten alle bedriftene i hele byen (helt syke inntekter), og tjener 60,000 i uka på noveller og bøker jeg har skrevet. Har omtrent en inntekt på 140,000 i uka. Har ikke brukt noen juksekoder, og er stolt av det!!! I tillegg har jeg et romantisk forhold til så og si alle sammen i hele byen, men har aldri blitt kjæreste med noen. Kunne tjent en god del på å gifte meg, deretter drepe/kvitte meg med de ;p Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Tjener minst 10-20 tusen kr dagen som maler, anbefales Tok dog ikke langt tid før jeg fikk lei av dette spillet, dritt lei allerede :/ Endret 15. juni 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hva er de beste måtene å drepe noen på? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fint hus blomsterbob! Problemet mitt er at huset er forholdvis fint, men veldig stort også er det alt for stor tomteplass, vet liksom ikke hva jeg skal fylle alt med. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Fint hus blomsterbob! Problemet mitt er at huset er forholdvis fint, men veldig stort også er det alt for stor tomteplass, vet liksom ikke hva jeg skal fylle alt med. Plant, få opp ferdighetsnivåene med å plante masse, hvis du kjøper vanningsanlegg så dør de ikke mens du er på jobb. Kjøp også mange blomster, du slipper å vanne de på ts3. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 jo, men jeg vil fjerne noe av tomten. Kan en gjøre tomten mindre? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 jo, men jeg vil fjerne noe av tomten. Kan en gjøre tomten mindre? Tviler på det men du kan jo flytte huset til en mindre tomt [helt uten kostnad] Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hei, noe lignende skjedd med noe andre, spiller i den andre byen som man laster ned gratis, husker ikke navnet på den. Men det som har skjedd er at eg kom til Nivå 5 i Kriminalitet jobben så plutselig kunne eg ikke komme meg på jobb elle gå inn i huset der jobben er. Har kjøpt alle opp alle butikker og eiendomer, men får ikke til å bli partner eller noe i kriminalitet bygget pga at eg ikke kan gå inn i det mer. Når eg trykker på bygget så reiser mannen med bil til bygget går bort til døren å rister på hodet også kommer det en tanke over simmen med noe at en dør som ikke kan åpnet, utrolig irretabelt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 jo, men jeg vil fjerne noe av tomten. Kan en gjøre tomten mindre? Hvis tomta plager deg kan du vel bare sette opp en mur/et gjerde/hekk eller whatever der hvor du har lyst at tomtegrensa skal være, og så kan du lage som? Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hah, jeg har en liten historie å dele. Jeg dreiv å tulla litt rundt på gravplassen etter en urne, så fant jeg ut at det går ann å utforske katakombene. Inni katakombene fant jeg et frø. Så da forta jeg meg hjem til huset for å plante det! Men jeg måtte ha lv 5 i hage skills for å dyrke det, så jeg brukte 1-2 timer for å skille opp (pga jobb og babi). Så måtte jeg vente på at det grodde og det tok 1-2 timer til, så til slutt etter 4 timer fant jeg ut at dette frøet var til en løkbusk (eller løk-et-eller-annet) ble skikkelig skuffa kl 2 om natta Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 så til alle dere som finner frø et rart sted, glhf med løken deres Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. hva er dødsblomsten til? Og livsplanten eller hva den heter? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. hva er dødsblomsten til?Og livsplanten eller hva den heter? Dødsfisk og livsfrukt du mener??? Eg mangler disse for å lage den ene retten til middag. Finner ikke noe av delene. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Hei. hva er dødsblomsten til?Og livsplanten eller hva den heter? Dødsfisk og livsfrukt du mener??? Eg mangler disse for å lage den ene retten til middag. Finner ikke noe av delene. Ja livsfrukt og DØDSBLOMST! Har to livsfrukter=) noen som vet noe mer man kan bruke di til? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Yes endelig 50 graver p? kirkeg?rden min mohaha! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Yes endelig 50 graver p? kirkeg?rden min mohaha! Hvordan dreper du de? Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 låse dem i et tomt ved å bygge fjell rundt? Det gjorde jeg nemlig, finn et tomme tomt og ordne en fest. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 samme gjorde jeg selv om det tok tid Tre dager el noe sånt? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Prøvde å brenne de opp en gang. Men hovedpersonen fikk aldri sove pga at det brant på tomten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå