Nerowulf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvordan kan vi la en person i sims 3 dø? Mur han inne? Tenkte jeg skulle lage en stor familie, pluss ha en stor fest, og så sperre alle inne haha, takker:D Ska du drepe hele byen? Vi får se, vi får se Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Lager dere disse fine husene uten å cheate? Tror de fleste lager husene uten å flytte inn i de. Bare for å lage hus. Det gjør ivertfall jeg. De kommer jo til nytte selv om man ikke flytter inn i de for etter vert flytter andre simmer inn automatisk=) Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Nå har jeg ENDELIG fått laget et hus jeg kan bo i... måtte noen forsøk til for at jeg skulle bli fornøyd Har kun brukt halve tomta siden det skal reises et hus til på'n når det kommer inn litt mer §§§§. Huset er laget for å ha minst mulig innsyn til nabohuset, men alikevel ha store vindusflater. ArneAustenaa^^ Utrolig stilig den gården ble! Endret 14. juni 2009 av DSG Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) det var et kult hus DSG. er det mulig å ha en limosin i garasjen, eller kan man bare bli hentet i den? og hva kan man få for noe kult av de forskjellige jobbene? som politibil når du jobber som politi. Endret 14. juni 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 ArneAustenaa^^ Utrolig stilig den gården ble! Takk=) Men var hadde aldri kommet på å lage gård hvis jeg ikke hadde sett at du laget det=) Ditt var veldig stilig=) Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser det er noen som spør om det er mulig å lage flotte hus man kan bo i uten å bruke pengekoder, tenkte jeg kunne komme med mitt tips for mange similions uten koder. Ganske viktig å ikke eie moral og være småsyk i hue, for dama mi ser bare rart på meg og kaller meg syke mann når jeg holder på å spiller To do list: 1. Finn ei dame, helst rik. 2. Få hu til å slå opp me eventuell type. 3. Bli sammen med hu, gift deg med hu og flytt inn. 4. Drep dama og eventuelle andre simmer som befinner seg i husholdningen. (har 13 gravsteiner i utstyrslista mi, og et romantisk forhold til mannen med ljåen ) Også er det bare å starte på nytt, selg hus og møbler når du flytter inn hos den nye dama Nå sitter jeg med snart 2mill similioner Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om det går ann å gjøre slik at simmen ikke blir eldre? Har hørt at det skal gå ann, aner ikke bare hvordan Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om det går ann å gjøre slik at simmen ikke blir eldre? Har hørt at det skal gå ann, aner ikke bare hvordan Hvis du går inn på Options, så er det noen valg der du kan ta. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ser det er noen som spør om det er mulig å lage flotte hus man kan bo i uten å bruke pengekoder, tenkte jeg kunne komme med mitt tips for mange similions uten koder. Ganske viktig å ikke eie moral og være småsyk i hue, for dama mi ser bare rart på meg og kaller meg syke mann når jeg holder på å spiller To do list: 1. Finn ei dame, helst rik. 2. Få hu til å slå opp me eventuell type. 3. Bli sammen med hu, gift deg med hu og flytt inn. 4. Drep dama og eventuelle andre simmer som befinner seg i husholdningen. (har 13 gravsteiner i utstyrslista mi, og et romantisk forhold til mannen med ljåen ) Også er det bare å starte på nytt, selg hus og møbler når du flytter inn hos den nye dama Nå sitter jeg med snart 2mill similioner Det må være den mest tvilsomme metoden for å tjene penger jeg har hørt hittil. HAHA! Men hva skal man med to mill? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen som vet om det går ann å gjøre slik at simmen ikke blir eldre? Har hørt at det skal gå ann, aner ikke bare hvordan Hvis du går inn på Options, så er det noen valg der du kan ta. Oh, takker! Fant det ut. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Snip Det må være den mest tvilsomme metoden for å tjene penger jeg har hørt hittil. HAHA! Men hva skal man med to mill? Tja, fikk et "ønske" om å være god for 2millioner da, får 30 000 slike livstidsønskepoeng eller hva det heter om jeg fullfører den de kan jo komme godt med Også kan du jo bygge/kjøpe hva fanken du vil da, det er jo ganske greit det egentli Men kan være jeg er litt for pengesjuk for Sims EDIT En annen ting noen kansje kan svare på.. putter denne i spoiler, har med en spesiell mulighet jeg fikk fra forskningsenteret: fikk en mulighet fra forskningsenteret om å ta med en gravstein til de for å gjenopplive personen, gjorde det men noe sjedde under seansen og den personen kom tilbake som spøkelse som er fremme hele tiden.. tingen er, nå kan jeg ikke bli kvitt henne virker det som, sperret henne inne i et kott i flere dager og allt (sult, energi osv) var på null men hun ville ikke dø igjen.. noen som har tips? Endret 15. juni 2009 av angry_dee Lenke til kommentar
trudel Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 (har 13 gravsteiner i utstyrslista mi, og et romantisk forhold til mannen med ljåen ) Haha, verste jeg har hørt! Well done! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 En annen ting noen kansje kan svare på.. putter denne i spoiler, har med en spesiell mulighet jeg fikk fra forskningsenteret: fikk en mulighet fra forskningsenteret om å ta med en gravstein til de for å gjenopplive personen, gjorde det men noe sjedde under seansen og den personen kom tilbake som spøkelse som er fremme hele tiden.. tingen er, nå kan jeg ikke bli kvitt henne virker det som, sperret henne inne i et kott i flere dager og allt (sult, energi osv) var på null men hun ville ikke dø igjen.. noen som har tips? Du kan kontrollere dette spøkelset? Isåfall kan du vel bare flytte ut? Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 En annen ting noen kansje kan svare på.. putter denne i spoiler, har med en spesiell mulighet jeg fikk fra forskningsenteret: fikk en mulighet fra forskningsenteret om å ta med en gravstein til de for å gjenopplive personen, gjorde det men noe sjedde under seansen og den personen kom tilbake som spøkelse som er fremme hele tiden.. tingen er, nå kan jeg ikke bli kvitt henne virker det som, sperret henne inne i et kott i flere dager og allt (sult, energi osv) var på null men hun ville ikke dø igjen.. noen som har tips? Du kan kontrollere dette spøkelset? Isåfall kan du vel bare flytte ut? Ja det kan kontrolleres, men hu er bare tenåring og kan ikke flyttes ut eller gifte seg og flytte inn hos noen.. og om jeg skrur på aldring nå, så kommer fyren min til å bli olding og det vil vi ikke Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Få en voksen person til å flytte inn, dernest flytte ut sammen med spøkelset. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Ja det kan kontrolleres, men hu er bare tenåring og kan ikke flyttes ut eller gifte seg og flytte inn hos noen.. og om jeg skrur på aldring nå, så kommer fyren min til å bli olding og det vil vi ikke Kjøp bursdagskake? Syns det er så utrolig pes med babyer, så de får kake med en gang de kommer Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 En ting eg har funnet ut siden eg kjøpte spillet for 3 dager siden, er at det er utrolig enkelt. Eg har allerede blitt det beste i Lov og Orden og i Militæret. Nå hadde eg en jobb innen Kriminalitet. Men så skjedde det noe helt merkelig, eg kommer meg ikke på jobb mer, hver gang eg trykket på bilen så bare ristet simmen på hodet, og han går heller ikke inn i bilen som henter meg, vet ikke hva som har skjedd. Det er vel en ny bug, så måtte bare slutte i jobben (level 7). Men hvordan klarer man å finne den dødsfisken og den frukten man trenger for å lage amnosia? Hvis det er riktig navn på maten, har drevet å fisket så mye at eg er mestret fisking Enda ikke funnet fisken. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 En ting eg har funnet ut siden eg kjøpte spillet for 3 dager siden, er at det er utrolig enkelt. Eg har allerede blitt det beste i Lov og Orden og i Militæret. Nå hadde eg en jobb innen Kriminalitet. Men så skjedde det noe helt merkelig, eg kommer meg ikke på jobb mer, hver gang eg trykket på bilen så bare ristet simmen på hodet, og han går heller ikke inn i bilen som henter meg, vet ikke hva som har skjedd. Det er vel en ny bug, så måtte bare slutte i jobben (level 7). Men hvordan klarer man å finne den dødsfisken og den frukten man trenger for å lage amnosia? Hvis det er riktig navn på maten, har drevet å fisket så mye at eg er mestret fisking Enda ikke funnet fisken. Dødsfisken tror jeg du kan fiske i vannet på kirkegården rundt midtnatt. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Noen bilder av huset jeg lagde, det ble litt for stort og firkanta, klarer ikke å lage små hus. Driver nå og blir rockestjerne der, har vært leder av den frie verden, men det var en kjedelig jobb. Har mestret gitarspilling og har spilt masse ute. Kommer veldig mange folk når jeg spiller ute så har tjent rundt 40 000§ på bare det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Hus til over 100.000 simillioner og 1.250 per time som verdenskjent kirurg *skryteskryte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå