SpecialForce Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva inneholder sims 3 collectors edition? Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Var vel en ekstra bil, en tips&trips manual og noe annet stæsh? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Har kjøpt sims 3 til min søster som bursdagsgave. Spørsmålet mitt er om jeg kan installere det på min egen pc, og på en eller annen måte spille det uten å ha discen i PCen? Det går an, men du må laste ned en crack. Tror det er ulovlig, men uansett det funker slik at du bare bytter ut shortcut-ikonet med en litt mindre fil, så starter du opp spillet gjennom den. Er vel i prinsipp mot sånne ting, men når man faktisk har kjøpt spillet må det vel være greit å få spille det samtidig med min søster.. Ang. collectors ED. tror jeg den har en ekstra bil og litt diverse stæsj og steder etc.. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Var vel en ekstra bil, en tips&trips manual og noe annet stæsh? man får også med en 2GB minnepen og The sims 3 ringetone=) Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Er vel i prinsipp mot sånne ting, men når man faktisk har kjøpt spillet må det vel være greit å få spille det samtidig med min søster.. Den eneste grunnen til at crack antakelig er ulovlig, er vel at en slik fil gjør det enkelt å "stjele" spillet, f.eks bare låne cd-en til en som har kjøpt spillet og så spille det uten å eie cd-en selv. Men om du har kjøpt spillet og bare ønsker å spille uten å måtte sette inn cd-en hver gang er crack enkelt og greit, og har jo forsåvidt ikke noe med piracy å gjøre. Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Endelig har jeg begynt å bygge et eget hus! ^^ Begynte egentlig for lenge siden, men jeg klarte selvsagt å trykke på gale knapper, noe som gjorde at huset ikke ble lagret i det hele tatt >< Det endte med en "ikke-spille-TS3-på-4-dager-periode". Anyways, her er bilder. Har ikke møblert det enda (: Fronten av huset Baksiden av huset 1. etasje 2. etasje Vad tycks? ^^ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ^^ikke dumt! Jeg føler at The Sims generelt har mye "victorian time" i seg... med tanke på arkitekturen på husene som er bygd fra før og fasonger på piper osv... Lenke til kommentar
Rajah Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 8D Thank you (: Mhm, I agree. Men jeg merker også hvor moderne noen av de også ser ut, spesielt i TS3 (: Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hei! Prøvde meg på ett par hus=) Men de ble litt rare [som alle andre ganger jeg lager hus!] Her er ivertfall hus nummer 1 Foran: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Side: Bak: Her er hus nummer to. [MED KJELLER!] Foran: Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Side: Bak 1: Bak 2: kjeller: 1. Etsaje: [/spolier] Endret 14. juni 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 De burde ha lagd en funksjon som gjør det enkelt å lage kjeller Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Har du laget bonegård/- huset helt fra bunnen, ArneAustenaa? Fin romindeling i alle fall. Kjellerlaging er ikke veldig avansert da Nero. Men er enig i at det burde være en innlagt funksjon. Har tatt en liten pause i bygginga, finner ikke helt inspirasjon. Kommer nok snart med noen nye hus. Endret 14. juni 2009 av BiNko Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) De burde ha lagd en funksjon som gjør det enkelt å lage kjeller Enig! Men det går jo på denne måten som er nå da=) Endret 14. juni 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Har du laget bonegård/- huset helt fra bunnen, ArneAustenaa? Ja men blir aldri helt fornøyd=( men ganske greit å ha kjeller=) slipper man å bygge i høyden. Lenke til kommentar
Cie Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvordan lager man kjeller da? *nybegynner* Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Hvordan lager man kjeller da? *nybegynner* se på den. tror den skal funke. har ikke set ordentlig gjennom den da. edit: denne er bedre.... http://www.youtube.com/watch?v=T6oaIDSyn08&feature=fvw på den andre lagde h*n en unedvendig vegg som gjør kjelleren mindre Endret 14. juni 2009 av fugletiteren Lenke til kommentar
slashh Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Lager dere disse fine husene uten å cheate? Lenke til kommentar
Anna-E Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå er jeg blitt lei av å spille egentlig. The sims er virkelig ikke SÅ gøy.. Men kjøpte den jo egentlig bare fordi jeg var nyskjerrig.. såe.. ! Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvordan kan vi la en person i sims 3 dø? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvordan kan vi la en person i sims 3 dø? Mur han inne? Tenkte jeg skulle lage en stor familie, pluss ha en stor fest, og så sperre alle inne Lenke til kommentar
Mr. Zero Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvordan kan vi la en person i sims 3 dø? Mur han inne? Tenkte jeg skulle lage en stor familie, pluss ha en stor fest, og så sperre alle inne haha, takker:D Ska du drepe hele byen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå