liquidmetal Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei Jeg trenger et nytt hovedkort med ISA utvidelse. For å slippe å ha to pc'er på kontoret vil jeg svært gjerne finne et nytt hovedkort med ISA spor. Og jeg vil ikke ut på bruktmarkedet ettersom det er svært avgjørende at maskinen fungerer til en hver tid. Jeg har funnet en butikk "over there" som selger slike kort. Prisen er ikke helt avskrekkende, men det hadde vært deilig å slippe maset med fortolling og alt det der. I tillegg hadde det vært fint å kunne forholde seg til en norsk butikk med tanke på åpningstider og det å slippe maset med tidsforskjeller. Noen som har noen idé om hvor jeg kan finne noe slikt? //lei av å søke nå Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det å finne slikt her til lands blir nesten umulig. ISA hovedkort er stort sett laget på spesial spesial og støtten er da gjort av 3 parts brikker siden ISA for lengst har røket ut av sørbruene. Hyggelig å se at det finnes brikkesett med Core 2 støtte for ISA da... Mer power for retro gaming? Eller kan man si overkill. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 http://www.arstech.com/item-USB-2-0-to-ISA...S-usb2isar.html ? Lenke til kommentar
liquidmetal Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Det å finne slikt her til lands blir nesten umulig.ISA hovedkort er stort sett laget på spesial spesial og støtten er da gjort av 3 parts brikker siden ISA for lengst har røket ut av sørbruene. Hyggelig å se at det finnes brikkesett med Core 2 støtte for ISA da... Mer power for retro gaming? Eller kan man si overkill. Hehe...er vel ikke laget med tanke på retro gaming i utgangspunktet vil jeg tro....Jeg trenger det i alle fall får å drive et fõringsanlegg i et fjøs i tillegg til en del nyere programvare som trenger dagens datakraft. Og dette vil jeg pakke inn i én pc som kjører stabilt Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Nei brukerne er som oftest bedrifter og slike som deg som har litt dypere lommer med behov. Men jeg forbinder ISA med gamle SoundBlaster kort osv og har kun ett kort i skapet akkurat nå som kunne vært brukt til noe sånt om jeg skulle hatt mer power enn en gammel Pentium. Hadde dog vært morsomt å se hvordan gamle spill hadde likt Core 2'n da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå