Sjokoladefisk Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Bruker omtrent alltid headset når jeg spiller og ser film på data og hører på musikk, har da brukt et Koss portapro headset, men for en stund siden sluttet det og funke. Tenkte på og bare kjøpe et nytt likt, siden det funket bra og jeg likte det. Men vist jeg bruker mere penger på et "bedre" heaset, vil jeg merke veldig stor forskjell? Jo høyere pris jo bedre, slik er det vel? men hvor stor er egentlig forskjellen? Er det noen andre headset jeg kan få kjøpt for cirka samme pris som portapro som er bedre? Endret 6. april 2009 av Sjokoladefisk Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Finnes bedre headseat til samme pris. For eksempel Sennheiser px100. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Du vil merke stor forskjell uansett hva du kjøper. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 AKG k518dj har som portapro et relativt tilbakelent og varmt lydbilde. Men forskjellen er at selv om det er myyye bass i dette headsettet (portapro er pinglete i forhold), så påvirker det ikke resten, lyden er veldig luftig og god for å være lukkede hodetelefoner. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Finnes bedre headseat til samme pris. For eksempel Sennheiser px100. I second! Mye bra lyd til liten penge. Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Finnes bedre headseat til samme pris. For eksempel Sennheiser px100. I second! Mye bra lyd til liten penge. Å mye mer behagelig på hodet enn Portapro. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Bump: faktisk så bra at jeg kjøpte ett ekstra PX100 en halvtime etter min forrige post. Fant ut at jeg skulle benytte meg av ansattfordelene der jeg jobber før jeg sier opp, til å kjøpe et å ha i reserve til jeg sliter ut det gamle. Tro meg, det er godt brukt etterhvert. Jeg har hatt endel hodesett i dette prissegmentet, både portapro, sennheiser, flere skullcandy og diverse annet. Det meste er ødelagt eller ligger bortgjemt på hyllen. Du får nok mye bedre lyd av et hodesett opp i "flere-tusen-kr-klassen", men da risker du å få noe som er for drøyt stort til å gå med på gaten samt at mye proffheadsets godt opp i pris ofte har så høy effekt at de krever egen forsterker, vanlige mp3spillere etc genererer rett og slett ikke nok strøm til disse. Sennheiser PX100 er ikke noe proffsett, en hifientusiast ville sikkert rynket på nesen, men i mine ører er det et mye bedre alternativ enn koss portapro og samtlige modeller jeg har testet fra skullcandy og wesc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå