Siege Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hei, nå har jeg klart å laget min egen web side. Jeg kunne tenkt meg å få vite hva dere syns. Dere må være pirkete og si hva jeg kunne gjort annerledes og forbedret. NB! For dere som bruker Internet Explorer så kommer siden til være helt på trynet. Siden funker bra i alle browsere uten om Internet Explorer. http://zeds.no/kjartan/fortsiege/hjem.html Takker for alle svar. Endret 6. april 2009 av Siege Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Flyttes til Websidekritikk. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hei, nå har jeg klart å laget min egen web side. Jeg kunne tenkt meg å få vite hva dere syns. Dere må være pirkete og si hva jeg kunne gjort annerledes og forbedret. NB! For dere som bruker Internet Explorer så kommer siden til være helt på trynet. Siden funker bra i alle browsere uten om Internet Explorer. http://zeds.no/kjartan/fortsiege/hjem.html Takker for alle svar. Skjønner ikke helt poenget med siden. Hva er den røde tråden? Hva har du å tilby som ikke finnes fra før av? Hva gjør din side interessant og unik, og som fører til at du vil få besøkende utover klassekompisene dine? Det er en kunst å designe slik at siden blir identisk i alle store nettlesere. En god webutvikler behersker dette. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 1: Den tegnede figuren i headeren din er fin, minner om Don Quijote, ligner litt på en mann, og jeg ser noe mais der også. Men hva er den? Den står ikke i stil med resten av siden. Eller kanskje: Resten av siden står ikke til den, for den var ganske fin. Headeren er en lilla gradient. Det står ikke noe på den. It has to go. 2: Hva handler siden om? Title, header, de sier ingenting. Hva står SP for? 3: På kontaktsiden din er det masse tom plass under e-postadressene. Vekk med det. Ditto "Om meg" 4: Hvorfor to kontakteposter? Én er nok. 5: Dropp kontaktsiden. Sentrert nederst på hver side har du e-postadressen i samme format (altså at det er en lenke) som på kontaktsiden. 6: Skrivefeil 7: Du avslutter ikke hovedsidens nederste hvite boks med en footer. Det får meg til å ville skrolle ned, men jeg kan ikke! 8: Jeg pleier ikke å ha med noe jeg synes er positivt om jeg ikke virkelig liker det. Men det at du har et bilde (750*100 piksler) på hver side på akkurat samme plass er veldig fint. I likeh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå