Trainman Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ikke nødvendigvis. XP kjører helt fint med de spesifikasjonene. Se her Mange gode tips til økt ytelse m.m Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 XP...nope... Vista.... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Du kan prøve å slå av all bling-blingen i Vista og se om den blir mer responsiv da. Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Mange PCer med under 1 GB ram er faktisk ganske trege. Er det bærbar eller stasjonær PC? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Bærbar + 500mb ram + vista =...fail Vista krever alene ca 1gb bare for å kjøre skrivebordet. Er ikke rart i at din pc er treg. Tips: Installer Win 7 Build 7057 eller nyere. Du kommer til å merke STOR forskjell, spesielt på laptoper! Endret 18. april 2009 av timb Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Min erfaring er at det lønner seg å reinnstallere PCen etter noen år. Min rekord på å ødelegge stasjonær er 2 uker. Ville nok enten reinnstallert, eller sendt den inn for å få bytta til bedre ram. Det er noe man kan gjøre selv, men da må man ha peiling på hvordan en ram-brikke ser ut, og hvor den er. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Vel er en gammel pc så eg tror bare det får være så kjøper eg ny om ikke så mange mnd Lenke til kommentar
sebastiane Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Det er nok det beste vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå