IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ja... Datan har blitt helt ufattelig treig i det siste, Internett går treeeeeigt,åpne og lukke vinduer går treigt, de slutter å svare og når eg hører musikk så spiller den fint i 15-20 sek så hakker den noe så jævlig i noen sekunder, spiller fint i nye 15-20 sek osv osv... Noen som har noen tips til hva eg kan gjøre her.?? Jadda kunne kjøpt meg bedre pc blablabla............. Endret 12. april 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Gjort det maaaange ganger, defrag har eg også gjort.... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Du er sikker på at du ikke har noen onde virus som kjører i bakgrunnen og stjeler kapasitet samtidig som de krøller med maskinen din? har du sjekket dette? Anbefaler deg også tråden(e): Hjelp til å få fjernet malware (virus, trojanere, spyware...) Den store sikkerhetsguiden v.2 For å unngå angrep samt eventuelt fjerne de som (om mulig) allerede har inntruffet. Glem heller ikke å alltid ha oppdaterte antivirusprogrammer samt en god brannvegg. Endret 6. april 2009 av roberteh Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Det har eg også gjort, fikk hjelp og de sa at loggene mine var rene. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er maskinen ustabil på andre områder? Dett kan virke minne relatert. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Ja....når noe går treigt/hakker da går ALT treigt Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Gå inn på min datamaskin og se hvor mye plass du har igjen. har du under 50 gb kan pcen gå tregt. Gå inn på kontrollpanel og avinstaler et program og fjern det du ikke trenger, sa er pcen din kjapp som en bil igjen:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 har du under 50 gb kan pcen gå tregt. Eh..nei. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Under 20gb så føler jeg det iallefall Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Kan det være temperatur? Hva er den? Og hvor mye ledig plass hadde du. Svaret ditt på det spørsmålet var dårlig. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 veel, pcen våres går tregt med 50 gb. En sannen je kjenner har en pc med 34 gb, den er fryktelig treg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Tviler veldig på at det er liten harddiskplass som er skylden. Er vel heller lite ram og treg prosessor. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Det kan hende det...men har da ikkevært sånn før da... Nå har eg brukt CCleaner,defrag,diskopprydning og AVG sjekk...den kom seg LITT, men ikke betydeligt mye.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hvor mye ram har du da? Hvordan cpu? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 How do I find out? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Høyreklikk på Min datamskin og velg egenskaper Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 (endret) 502MB Ram 1,6GHZ prossesor .......... Endret 18. april 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå