Bakitafrasnikaren Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg nytt headset. Det skal brukes til spill; jeg holder mye på med CS:S. Det vil være en svært stor fordel for meg om det var trådløst. Jeg er også åpen for surround sound. Har noen her erfaring med surround sound og gaming? Er det noe jeg burde vite? Er det mye bedre med 7.1 enn 5.1? Jeg har et budsjett på omkring 2000,-. Det er ikke viktig at alt blir brukt opp dersom du har et rimelig forslag. Jeg er glad for alle svar. Endret 6. april 2009 av Magnus_L Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Surround headset har jeg hørt bare er noe tull. Tråløst kan bli en ulempe da lyden blir litt forsinket avhengig av hva slags modell det er, og egner seg derfor ikke til gaming. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) En mulighet er da å kjøpe Razer Barracuda Headset + Razer Barracuda Lydkort. Har en kompis som har det, og han er veldig fornøyd med den kombinasjonen til nå. Tilsammen så koster det mer eller mindre 2000 kr. Endret 15. april 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå