malon4 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Har et stort problem. Jeg drev og holdt på litt fordi jeg ville begrense rettighetene til de andre brukerene på pcen, men har nå klart å stenge meg selv helt ute som administrator. På C HDD'en står det nå bare "Access Denied". Jeg har prøvd å høyreklikke -> egenskaper -> sikkerhet for å endre tilbake, men får bare en feilmelding opp. "Kan ikke åpne redigeringsverktøy for tilgangskontroll. Ingen tilgang." Jeg får ikke slettet eller flyttet noen filer, ikke får jeg kjørt nedlasta programmer.. Jeg tenkte jeg skulle prøve systemoppretting, men jeg får ikke gjort det heller fordi jeg ikke har rettigheter til det lenger på grunn av endringene. Ikke vil jeg formatere heller, fordi jeg får ikke flytta noen ting over på min eksterne harddisk, og jeg vil ikke miste alt.. Jeg har prøvd alt på de to andre brukerne på PC'en også.. Har Vista Home Premium. Jeg har googlet masse, men jeg finner ikke noen løsning.. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Endret 6. april 2009 av malon4 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 dersom du har tilgang på en harddisk til, så kan du installere windows på den, ta backup og eventuelt legge inn windows på nytt på den vanlige disken. dog så er det sikkert ikke den letteste måten, men den burde funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå