Freedom1 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Du kjinner mei! Det renner mer gull fra meg enn glufsejus fra stellet til....nei, nå gir vi oss! Du er ikke sann Natta, småen! Du gir deg ikke ser jeg.. Dere er jo ikke mer mektige enn den mektigste personen dere har med på laget. Ergo stiller dere svakt. Jeg er mektig. Det er korrekt. Hoppende bryster er også fæl på å skaffe seg makt, særlig over menn. Lurer på hva det kommer av.. Dawg > ubetalt arbeid. Bullseye Drar flere damer av medlemskap i klubben min. Vi slipper å dele på EN jente som er medlem i klubben. Oda er ikke EN dame. Oda er Dam1 //Blarcky the Dawg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Minner på mange måter om en klubb som var når jeg gikk i barnehagen. En liten gjeng okkuperte lekeskuret og for å bli medlem, måtte man spise 2-3 gresstrå. Det ble etter hvert temmelig så fullt i lekeskuret. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Minner på mange måter om en klubb som var når jeg gikk i barnehagen. En liten gjeng okkuperte lekeskuret og for å bli medlem, måtte man spise 2-3 gresstrå. Det ble etter hvert temmelig så fullt i lekeskuret. Hehehe Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Det ble etter hvert temmelig så fullt i lekeskuret. Vel; her holder det ikke med gress (selv om det er et pluss ), og vi har på ingen måte tenkt til å fylle skuret. Det har vel aldri blitt nevnt noe om utenomdawgske ekteskap. Må opp til diskusjon. Når det gjelder ekteskap så vet jeg ikke helt. Men fylling og annet tidsfordriv må da gå greit. Har heller lite interesse av å få jus fra samtlige Dawgs på kukk1 hver gang jeg skal ha meg. Endret 8. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Grevinne er unektelig litt fruete... Og jeg er jo ungdommelig og hipp som bare det! HAHA ski. *peke på* Du får kose deg. Var det ikke du som ønsket tittelen "Vår Frue"? Le av ski? Skamme deg skulle du Men jo takk Tja, det har jo unektelig en viss majestetisk klang. Ellers finnes det kule titler her. Jeg syntes Dam1 var ganske greit jeg Jeg har valgt navnet LittleDawg, så ifølge den lista der er jeg nå The Knight LittleDawg! //Blarcky the LittleDawg! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jammen "Vår Frue" som i Jomfru Maria, da. Ellers kan jeg trives med Dam1. Jeg syns fortsatt Blogg-Dawg klinger bra, men respekterer valget ditt... småen. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) småen. Nå graver jeg vel min egen grav.. Næh, Blogg-Dawg klinger kanskje bra, men det er så upersonlig og følelsesløst. Det sier for lite om meg, og det vekker ingen følelser. Du får velge din egen tittel selv, men uansett hva du velger vil du jo alltid være Dam1 //Blarcky Endret 9. april 2009 av Blarcky Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Det er heller ikke poenget. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1096177&st=0 Kopiert Mimir sitt innlegg? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1096177&st=0Kopiert Mimir sitt innlegg? Kopiert alt, og når Mimir oppdager dette vil han klikke! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Oh shit! Gå i dekning før Mimir sprenger forumet! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Dette sees ikke på med blide øyne Meget ufint er det Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Fryktelig blasfemi. UFINT! Endret 10. april 2009 av Glufsepiril Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Haha.. Han copy pasta jo dette til en ny tråd som han lagde. Men var litt kjapp i klipp-og-lim overføringen. Det står jo "Mimir (meg selv)" i posten som j0rn lagde . Mimir blir nok glad nå, ja. Endret 10. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Han faila kraftig, med andre ord Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Godt jeg ikke var pålogget da denne tråden var aktiv. Tipper jeg hadde klikket i vinkel, og fått meg en god forumferie. Endret 10. april 2009 av Mimir Lenke til kommentar
MSg Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Det er nemlig ikke alle for unnt å bli dawg; bare svært få som kan bli det, og vi jobber pr. d.d. med å få dette inn som en beskyttet tittel i foreningen vår. Endret 2. juni 2009 av MSg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Å være en dawg høres vel egentlig like æresfult ut som å få ræva tørket med Ica dasspapir, i stedet for FirstPrice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå