Gå til innhold

kunngjøring: En ny Dawg er født!


Anbefalte innlegg

Du kjinner mei! Det renner mer gull fra meg enn glufsejus fra stellet til....nei, nå gir vi oss!

Du er ikke sann

 

Natta, småen!

 

Du gir deg ikke ser jeg..

Dere er jo ikke mer mektige enn den mektigste personen dere har med på laget. Ergo stiller dere svakt.

 

Jeg er mektig.

Det er korrekt. Hoppende bryster er også fæl på å skaffe seg makt, særlig over menn. Lurer på hva det kommer av.. :hmm:

:p

 

Dawg > ubetalt arbeid.

 

Bullseye

 

Drar flere damer av medlemskap i klubben min. Vi slipper å dele på EN jente som er medlem i klubben.

Oda er ikke EN dame. Oda er Dam1

 

//Blarcky the Dawg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Minner på mange måter om en klubb som var når jeg gikk i barnehagen. En liten gjeng okkuperte lekeskuret og for å bli medlem, måtte man spise 2-3 gresstrå. Det ble etter hvert temmelig så fullt i lekeskuret.

Lenke til kommentar
Det ble etter hvert temmelig så fullt i lekeskuret.

 

Vel; her holder det ikke med gress (selv om det er et pluss :fun:), og vi har på ingen måte tenkt til å fylle skuret.

 

Det har vel aldri blitt nevnt noe om utenomdawgske ekteskap. Må opp til diskusjon. :hmm:

 

Når det gjelder ekteskap så vet jeg ikke helt. Men fylling og annet tidsfordriv må da gå greit. Har heller lite interesse av å få jus fra samtlige Dawgs på kukk1 hver gang jeg skal ha meg.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Grevinne er unektelig litt fruete... Og jeg er jo ungdommelig og hipp som bare det!

 

HAHA ski. *peke på* Du får kose deg.

Var det ikke du som ønsket tittelen "Vår Frue"?

 

Le av ski? Skamme deg skulle du :p Men jo takk

 

Tja, det har jo unektelig en viss majestetisk klang.

Ellers finnes det kule titler her.

 

Jeg syntes Dam1 var ganske greit jeg :)

 

Jeg har valgt navnet LittleDawg, så ifølge den lista der er jeg nå The Knight LittleDawg!

 

//Blarcky the LittleDawg!

Lenke til kommentar
småen.

 

Nå graver jeg vel min egen grav..

 

Næh, Blogg-Dawg klinger kanskje bra, men det er så upersonlig og følelsesløst. Det sier for lite om meg, og det vekker ingen følelser.

 

Du får velge din egen tittel selv, men uansett hva du velger vil du jo alltid være Dam1 ;)

 

//Blarcky

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...