Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Det er så ensformig. Jeg vil i hvertfall ha en kvinnelig tittel, enten det blir tía Oda eller Vår Frue. Muse. Det kan jeg leve med. Forøvrig håper jeg at det blir litt av det der til andre også Jeg vil ha kos; om jeg taper også. Du kjinner mej. Nok kos til alle. <3 Endret 7. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Luepus er diskré av seg, det liker jeg. Den som tier, samtykker. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Den som tier, samtykker. Det sa ikke brura, for å si det sånn. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Du kjinner mei! Det renner mer gull fra meg enn glufsejus fra stellet til....nei, nå gir vi oss! Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er så ensformig. Jeg vil i hvertfall ha en kvinnelig tittel, enten det blir tía Oda eller Vår Frue. Jeg har jo gitt deg det allerede, i forumtreff-tråden. Oda og Roy = Grevinnen og hovmestern. Hvis det aksepteres, vil jeg gjerne være Tigern. Han Roy snubler i, men som alle ler av Du får legge hjernen i bløt, da veit du. Det er ikke problemet, problemet er at jeg ikke vet hvilket av de geniale forslagene jeg skal velge. Synspunkter tas imot B-Dawg, LegoDawg, LittleDawg ( det har unektelig sin sjarm) og Hair (- of the) Dawg Nei, nå må jeg gi meg. Skal jo kjøre storslalåmrenn i mårra og greier. Nå skal jeg jaggu skru av telefonen! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Grevinne er unektelig litt fruete... Og jeg er jo ungdommelig og hipp som bare det! HAHA ski. *peke på* Du får kose deg. Jeg skal sove og nerde. Natta, småen! Endret 7. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Grevinne er unektelig litt fruete... Hva med den engelske betegnelsen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dere er jo ikke mer mektige enn den mektigste personen dere har med på laget. Ergo stiller dere svakt. Moderatorene har også sin egen klubb. Vi har til og med egne titler på forumet. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Gå vekk, du ødelegger. Endret 7. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Countess? Jepp Dere er jo ikke mer mektige enn den mektigste personen dere har med på laget. Ergo stiller dere svakt. Jeg er mektig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fus til å være mektigere. Noen som vil være med i klubben min i stedet? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fus til å være mektigere. Noen som vil være med i klubben min i stedet? Moderator klubben kommer jeg til å søke medlemskap i 2010 Så ser deg da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Tja, det har jo unektelig en viss majestetisk klang. Ellers finnes det kule titler her. Endret 7. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fus til å være mektigere. Noen som vil være med i klubben min i stedet? JUKS. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Dawg > ubetalt arbeid. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Drar flere damer av medlemskap i klubben min. Vi slipper å dele på EN jente som er medlem i klubben. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det har vel aldri blitt nevnt noe om utenomdawgske ekteskap. Må opp til diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå