Gå til innhold

kunngjøring: En ny Dawg er født!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satan, hvordan har du fått greie på det?

Dessuten trodde jeg Dawgs var likestilte. Å påstå at jeg er en dressert liten apekatt syntes jeg derfor er meget ufint

 

Det er en hemmelighet. :ph34r:

 

Njaa. Alle forbund og ligaer (kan vi kalle oss liga? Helt siden jeg så The League of Extraordinary Gentlemen har jeg hatt lyst å være i en liga) har en hakkeorden/rangstige. Tradisjon og sunt vett tilsier at de nyeste tilskuddene havner nederst.

 

Kanskje grunnen til at jeg syns dette er gøy er at du har overtatt min plass som newbie? :whistle:

 

Og Sameboe: Legg på deg litt, så du får hoppende bryster. Fungerer tydeligvis fett. ;)

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Jeg må bare beklage hvis jeg virker ufin, same. Men jeg prøver bare å forklare deg at man ikke automatisk blir Dawg av å besøke Dawg Mansion.

Men det har jeg da fortstått for lenge siden ^^,

 

Sameboe: Det handler om å gi av seg selv, noe Blarcky klarte utmerket med sin blogging, og freshe kommentarer(Jeg refererer; "Det er DAWG det"). Jeg selv vil påstå at min strømpebuksedans hadde en hel del å si. Hoppende Bryster har hoppende bryster. Dette var for å nevne noe av det som kjennetegner dawgskap. Du må rett og slett bare ta tiden til takke, og lade opp til neste gang. Vis oss noe über-dawgsk!

Takk, du greier å forklare opplegget iforhold til Mimir ^^,

Lenke til kommentar
Satan, hvordan har du fått greie på det?

Dessuten trodde jeg Dawgs var likestilte. Å påstå at jeg er en dressert liten apekatt syntes jeg derfor er meget ufint

 

Det er en hemmelighet. :ph34r:

 

Njaa. Alle forbund og ligaer (kan vi kalle oss liga? Helt siden jeg så The League of Extraordinary Gentlemen har jeg hatt lyst å være i en liga) har en hakkeorden/rangstige. Tradisjon og sunt vett tilsier at de nyeste tilskuddene havner nederst.

 

Kanskje grunnen til at jeg syns dette er gøy er at du har overtatt min plass som newbie? :whistle:

 

Og Sameboe: Legg på deg litt, så du får hoppende bryster. Fungerer tydeligvis fett. ;)

 

1. Ufint

2. Det er vel riktig. Mente egentlig å skrive "til en viss grad likestilte, men å skrive foruminnlegg på Iphone er så kronglete at jeg lot det være.

3. At jeg foreløpig er under deg på rangstigen betyr ikke at jeg tar i mot slike nedsettende kommentarer fra deg. At jeg er liten kan vi diskutere en annen gang, men jeg er verken dressert eller noen apekatt

4. Ikke på menn.

Skulle du allikevel ta rådet, er avataren din et godt sted å begynne ;)

Lenke til kommentar
Don Dawg vil da være foreningens yppersteprest. Syns ikke det er riktig at en slik en skal velges blant så få medlemmer. :)

Helt klart. Vedtak må formidles for å komme til overensstemmelser.

 

Edit; ser at Mimir er for likestilling. Noen må dra lasset, mener jeg.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Edit; ser at Mimir er for likestilling. Noen må dra lasset, mener jeg.

 

Vel; du har jo et poeng.

 

Det er så ensformig. Jeg vil i hvertfall ha en kvinnelig tittel, enten det blir tía Oda eller Vår Frue.

 

Muse.

 

Forøvrig håper jeg at det blir litt av det der til andre også :p

 

Jeg vil ha kos; om jeg taper også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...