Gå til innhold

kunngjøring: En ny Dawg er født!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Personlig så elsker jeg bloggen din. Forsvinner den forsvinner jeg! :ninja:

 

Jeg har skjønt det :D Nettopp derfor ville jeg påpeke at å bruke bloggen min mot meg vil medføre stygge konsekvenser :ninja:

 

Jeg er lett med på Dawg-treff! Eneste som er under 18, det kan bli interessant!

 

//Blarcky the Dawg

Lenke til kommentar
Jeg er med uansett, men vil ikke være med på å sperre andre ute. Mmmmmm. Egg!

 

Du er jo så snill du vet du. Er annerledes med meg, som er genrelt ufin. Og jeg håper disse eggene du snakker om er av den søte typen? :ninja:

 

Jeg er lett med på Dawg-treff! Eneste som er under 18, det kan bli interessant!

 

Dawgs har da ingen alder..

 

Onyx: Godt, godt. Særs. :p

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Jeg mener at dette er u-Dawgsk oppførsel. Unge-opplegg. Blarcky er Dawg på generelt grunnlag, og ble valgt med alles samtykke. Står i førstepost.

Så du mener at blogging og en god poengsum i Scrabble er bra nok? Jeg skjønner ikke hva som er Dawg med det :shrug: Men får slutte "sutre" som du sier! Jeg bare fatter ikke hvordan han har tatt meg igjen ettersom jeg er eneste utenom Hadelendingen som har vært på begge treffene...

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke forstått hvordan Blarcky bare spaserte til Dawg-status

 

Nå vil ikke jeg blande meg her, for jeg var ikke med på å avgjøre. Håper du ikke klandrer meg :)

Men, jeg spaserte ikke. Jeg brukte mye tid på den bloggen.

 

 

Joakim har et poeng. Det er ufint å stenge ut andre. Dog ville et Dawg-treff være kjekt :p

 

Hoppende Bryster: jeg stilte deg et spørsmål på slutten av forrige side, og en anmodning om en unnskyldning. Vær vennlig å les det, og responder som du finner passende

 

//Blarcky the Dawg

Lenke til kommentar

Sameboe: Det handler om å gi av seg selv, noe Blarcky klarte utmerket med sin blogging, og freshe kommentarer(Jeg refererer; "Det er DAWG det"). Jeg selv vil påstå at min strømpebuksedans hadde en hel del å si. Hoppende Bryster har hoppende bryster. Dette var for å nevne noe av det som kjennetegner dawgskap. Du må rett og slett bare ta tiden til takke, og lade opp til neste gang. Vis oss noe über-dawgsk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...