Gå til innhold

kunngjøring: En ny Dawg er født!


Anbefalte innlegg

Oda: Digger’æ! Takker også for den fine sangen du spilte for meg på msn (dog jeg ikke vet hvilken det var, og ikke kunne høre noe) <3

 

Og nå vil jeg gjerne se HB sette inn navnet mitt i ordet Dawg, som hun har gjort med de andre før *humre*

 

Jeg annonserte jo klart og tydelig at det var Wake me up when September ends, siden du ikke fikk sette den på der!

 

Jeg ville kalt deg O-Dawg (evt. Odawg), men som vi alle veit er jo det veldig, veldig opptatt. :fun:

 

Her er alternativene du kan velge mellom:

 

B-Dawg

Bladawg

Legodawg

Blogg-Dawg (ja, det rimer!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da beklager jeg at jeg ikke fikk med meg det, til mitt forsvar var jeg verken edru eller helt frisk. Dessuten var jeg grisetrøtt :p men det var koselig å høre på i alle fall :)

 

Det der er et vanskelig valg. Bladawg kan avskrives, men de andre må jeg tenke litt på :hmm:

Utrolig gode forslag i grunn

 

//Blarcky the Dawg

Lenke til kommentar
Til opplysning og klargjøring: All form for uoverensstemmelser innen Dawgjury vil umiddelbart få effekt på Dawgstatusen til vedkommende. Som Mimir har påpekt; juryen må, først som sist, være i enighet.

 

Hvis noen sier klart nei vil ikke en person nå Dawg-nirvana. Det er klart. Jeg anser meg selv som den klart strengeste her; med Onyx på en 2. plass. Så mange vil nok gråte tårer, både salte og av annen PH, over min hyppige bruk av veto.

 

Ang. Dawg-navn på vår nye broder. Hvorfor ikke gå litt på utsiden av boksen her? Tiny Tiger. Eller Little-Dawg. Evt. Hair-(of the)Dawg.

Lenke til kommentar

Forferdelig mange gode forslag her. Dog kan Roys tre siste forslag avskrives. Det samme med Tiny Tiger. Tøft navn, men en tiger er jo ei katte!

 

Roy, jeg bare må, ville det være ufint å spørre deg om hva du husker fra fredagskvelden?

Endret av Blarcky
Lenke til kommentar
2. Det kom fra Roy. El presidente himself.

 

Joakim kan gå god for at jeg hater folk flest. Godord fra meg er dermed verdt gull.

 

Nesten så tittelen din ryker her nå. Var det du som ikke visste forskjellen på techno og trance (fra bloggen)?

 

Hva synes du, øverstkommanderende Mimir?

 

Klart, det skuffer; men han gjør det nok godt igjen skal du se. :fun:

Lenke til kommentar
"Ola er en av de kuleste jeg kjenner" sa du.

 

:wee:

 

Jeg kan informere om at det nye tilskuddet vårt turner. Vi har med andre ord en liten dressert apekatt vi kan vise fram.

 

Satan, hvordan har du fått greie på det?

Dessuten trodde jeg Dawgs var likestilte. Å påstå at jeg er en dressert liten apekatt syntes jeg derfor er meget ufint

 

Ja, jeg kan ikke forskjellen på Techno og electronica. Men hvis folk her skal begynne å bruke bloggen min mot meg kan jeg godt slette den

 

 

@ Roy: Kjinner mei!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...