Gå til innhold

kunngjøring: En ny Dawg er født!


Anbefalte innlegg

Hent popcornet, for her kommer et helvetes langt innlegg

 

Det er en stor ære å bli utnevnt til Dawg. Takk til alle andre Dawgs, som gikk med på å gi meg denne tittelen. I grunn gidder jeg ikke å holde en lang og klisjèfylt takketale, siden det er utrolig mainstream og dermed veldig lite Dawg. Alt jeg skriver her, kommer fra hjertet :)

 

Roy: Du er sjef, and you know it!

Mathias: Jeg hadde det rått kos på Hædelænd!

Joakim: You rock! Hjertelig takk for Kommander Keen, det kommer til god nytte på skolepc’n!

Oda: Digger’æ! Takker også for den fine sangen du spilte for meg på msn (dog jeg ikke vet hvilken det var, og ikke kunne høre noe) <3

 

Dette er i grunn jævlig tøft, og å være Dawg føles meget godt. Rått å vite at neste gang jeg setter mine føtter innenfor dørstokken på Dawg Mansion, er jeg i The Inner Core.

Til dere andre som ikke ble det denne gangen, ikke gi opp! Tbh trodde jeg ærlig talt ikke det var jeg som fikk tittelen når HB avslørte at det bare var en. Det var en fèt gjeng som var på Hadeland i helgen, og det vet dere alle!

Takker også for alle gratulasjoner <3

 

Brukeren det gjelder har gjennom herlig blogging, scrabble-ferdigheter og generell utstråling av Dawgskap

Utrolig hyggelig å høre! Setter stor pris på at den ble hyggelig tatt imot :D

Brukeren det gjelder har gjennom herlig blogging, scrabble-ferdigheter og generell utstråling av Dawgskap

Piril-Tim :love:

Brukeren det gjelder har gjennom herlig blogging, scrabble-ferdigheter og generell utstråling av Dawgskap

Kjinner mei!

Skal ikke den heldige kommentere?

Ska'kke værra lett vettu. Med en Iphone og et rimelig tregt Edge-nett fungerer nemlig ikke quoting, ei heller at jeg gidder å skrive veldig langt :p

 

:(

Sorry Aleks. Hvis det er noen trøst, så trodde jeg først det var deg, pga det überfete nicket ditt! :D

ja jeg kjønte jo at det ikke var negativt. det er bare at når jeg hørte det så jeg for meg en fyr som var litt sånn små sjokka med halvåpen munn bare: Å faen.

 

Du vet, sånn som du sier når fattern har finni ut at du har bulka bilen. Anyway Gratulerer.

Den reaksjonen finnes i både positiv og negativ versjon. For øvrig var den nøyaktig som du beskrev, bare at den var i gledessjokk.

Så koselig. Noen som blir med og danne kulten "Caats" ?

Enhver som har opplevd Mimirkar1 vet at alle forsøk på en motpart vil være latterlig sjangseløse.

 

 

Ooh, vi kan ha gjengoppgjør og sånn.

Med dine judoskills, mine kunnskaper om nervesentre, Mathias softgun, Joakims Guitar-Heroskills og Roys bil hadde vi eid :D

 

Fordi han ikke har et selvportrett som avatar.

Jeg har det :wee:

Blarcky er et kult kallenavn, det skal han ha ;)

 

Takk <3 :love:

 

Men husk at Caat-tittelen nå er utelukket. Med andre ord vant du ingenting og tapte mye.

post-172250-1239092577_thumb.jpg

 

Så feil kan man ta. :fun:

 

Word :thumbup:

 

Gratler med å være en Dawg Blarcky. Jeg regner med at alle Dawgsa er såpass kule at de skal på tg ?

Takk :D er redd jeg ikke har mulighet til det i år :(

 

Tro meg, det jeg skriver nå, har jeg ønsket å gjøre meget lenge.

//Blarcky the Dawg

(Føltes helt sjef :D )

Og nå vil jeg gjerne se HB sette inn navnet mitt i ordet Dawg, som hun har gjort med de andre før *humre*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men husk at Caat-tittelen nå er utelukket. Med andre ord vant du ingenting og tapte mye.

 

post-172250-1239092577_thumb.jpg

 

Haha, var det det beste du kunne komme med? Det er like ille som den gjennomsnittlige bruker i DNFK, jo! Det skal visst ikke så mye til for å bli dawg. :ph34r:

 

Forresten sa du ikke takk for gratulasjonen min.

Lenke til kommentar
Jeg føler meg oversett, jeg har faktisk vært på to treff på rad i Hadeland nå =/ Og kjenner til alle uttrykka, begynner jo å bli lokalkjent i området også... men neida... Tørr jeg spørre hvordan Blarcky hadde grunnlag for å bli dawg?

 

Kvantitet er ikke kvalitet. Og, nei, du kan ikke spørre. Dette er sutring; u-Dawgsk oppførsel.

 

Edit: Og til dere som whiner om Dawgstatus: Dere motarbeider dere selv. Patience!

 

Kloke ord fra Dawgsk munn.

Endret av Mimir
Lenke til kommentar

Takker Jokkis :D

 

Men husk at Caat-tittelen nå er utelukket. Med andre ord vant du ingenting og tapte mye.

 

post-172250-1239092577_thumb.jpg

 

Haha, var det det beste du kunne komme med? Det er like ille som den gjennomsnittlige bruker i DNFK, jo! Det skal visst ikke så mye til for å bli dawg. :ph34r:

 

Forresten sa du ikke takk for gratulasjonen min.

 

Det trengs ikke mer enn en gjennomsnittlig bruker i DNFK for å innse at enhver motpart mot Dawgs er fail.

Jo, kravene er høye. Hadde du møtt den fete gjengen som var på Lunner i helgen, og sett at bare en ble Dawg, hadde du visst :)

 

Jeg sa takk :p Les forrige posten min, der står det tydelig "Takker også for alle gratulasjoner <3"

 

Jeg gleder meg til neste treff i Dawgtown!
Med god grunn. Vi har det jo artig.
Har vår kjære Roy noe slik som MSN?

 

+1 :D

 

//Blarcky the Dawg

Lenke til kommentar

Anerkjennelsen blir vanskelig siden undertegnede ikke var tilstede, men skal i første omgang være sjenerøs og dermed gå med på dette. Veto var i første omgang vurdert sterkt - men synes at på de grunnlag Mimir her utnevner Blarcky til Dawg er både tilstrekkelige og overkommelige. Med andre ord; taket for å bli Dawg står særs høyt. Enten er man dette av natur - eller at individet (i dette tilfelle: Blarcky) kjemper seg opp til tittelen ved at kravene bestås.

 

Til opplysning og klargjøring: All form for uoverensstemmelser innen Dawgjury vil umiddelbart få effekt på Dawgstatusen til vedkommende. Som Mimir har påpekt; juryen må, først som sist, være i enighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...