Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "Den harde kjerne" registrerte seg på forumet i fjor? Med visse unntak, selvfølgelig... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Rimelig awesome saker det her, ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 "Den harde kjerne" registrerte seg på forumet i fjor? Nice one. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Vi får passe på hva vi sier folkens. Vil ikke havne på Kjernens mørkeliste. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så koselig. Noen som blir med og danne kulten "Caats" ? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Caats som i ordspillet på katter eller kåte? Førstnevnte virker fornuftig med tanke på at rivalene er Dawgs, men sistnevnte er også logisk basert på åpenbare grunner.. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Ooh, vi kan ha gjengoppgjør og sånn. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg føler meg oversett, jeg har faktisk vært på to treff på rad i Hadeland nå =/ Og kjenner til alle uttrykka, begynner jo å bli lokalkjent i området også... men neida... Tørr jeg spørre hvordan Blarcky hadde grunnlag for å bli dawg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 *peke på og le* Men ja, jeg tenkte litt cats.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg føler meg oversett, jeg har faktisk vært på to treff på rad i Hadeland nå =/ Og kjenner til alle uttrykka, begynner jo å bli lokalkjent i området også... men neida... Tørr jeg spørre hvordan Blarcky hadde grunnlag for å bli dawg? Fordi han ikke har et selvportrett som avatar. nei, faen, den var slem sorry, jeg bare kunne ikke dy meg. Kan jo være fordi han heter Blarcky? Endret 6. april 2009 av Perrern Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Blarcky er et kult kallenavn, det skal han ha Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) EDIT: Öyene mine svikter meg -_- Endret 7. april 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Så koselig. Noen som blir med og danne kulten "Caats" ? Jeg er med. ? Gratulerer Blarcky, men husk at Caat-tittelen nå er utelukket. Med andre ord vant du ingenting og tapte mye. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Haha, for en gjeng. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Gratler med å være en Dawg Blarcky. Jeg regner med at alle Dawgsa er såpass kule at de skal på tg ? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Halvparten av oss. Endret 7. april 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Så koselig. Noen som blir med og danne kulten "Caats" ? Når ingen gidder henge på IRC mer blir det ikke noe sånt. Vi er pr. nå 7 stk på the good 'ol place, buu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå