Hrodebert Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '2' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Litt på etterskudd men så ikke posten før idag. *insert slowsyndrome* Anyways: Kost meg med å lese disse ti sidene. Masse geniale innlegg og mye sutring. Gøy! :!: Uansett: Gratulerer til Blarcky. Skjønner egentlig ikke at mange lager så stort oppstyr bare p.g.a. en gruppe vil kalle seg selv "dawgs" Har dere virkelig problemer med dem får dere heller la være å prate med dem. For flere av innleggene var direkte barnslig. Vel nå har jeg fått sagt mitt. Og sorry for bump nok engang, men følte at jeg måtte skrive et lite innlegg. Peace. Jeg fastslo at flere av innleggene jeg så var direkte barnslige. Jeg bryr meg ikke akkurat om hvem som blir utnevnt, men mange andre som hadde håpet på å få tittelen "dawg" ble skuffet og derfor begynte de å sutre. Og sutring fører ofte til barnslig oppførsel. Endret 14. juni 2009 av roberteh Flettet flere innlegg fra same bruker. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak. I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '1' svar på allerede slettet innlegg. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå