Gå til innhold

kunngjøring: En ny Dawg er født!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jepp. Og at dere prøver å få det til å virke som en status som brukere her på forumet burde ønske seg høyest av alt, gjør det ikke noe bedre.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Selv om jeg egentlig vet at det er humoristisk ment ;)

Lenke til kommentar

Da har du feilet. For det er ikke noe vi ønsker folk her inne skal ønske seg. Det har vi eget forum for; ja, faktisk. Et eget forum.

 

Klart, humoraspektet ligger og vipper i vannkanten her; godt du óg klarer å se det. Men, dette er en tittel (den har blitt portert over dit nå i senere tid) i en forening vi har startet og registrert. Så om du har tolket det dit hen at dette er noe vi gjør for at folk her inne skal hige etter denne statusen har du missforstått. Men jeg ser faktisk ingen grunn til å diskutere dette noe mer med deg på forumet. Har du mer du ønsker å kommentere eller bidra med, kan du sende en mail eller pm.

 

Ha en fortsatt fin dag, og på gjennhør.

 

Med vennlig hilsen

Mathias Sky

Lenke til kommentar
Hva er poenget med å opprette en tråd på diskusjon.no om dere ikke vil diskutere?

Hvis du hadde lest innlegget mitt hadde du sett hvorfor. Det morsomme er at jeg prøver å dysse dette ned, mens dere, som er imot dette, faktisk prøver å hause det opp.

 

Jeg har ikke noe imot å diskutere dette i det heletatt. Jeg mener bare at vi ikke ville kommet noen vei med det.

 

Det de ønsker seg, er nok en lukket tråd for medlemmer av Dawg-ordenen =)

Gjør vi? Det visste jeg ikke. Takk for infoen.

 

(crist, det er internett.. Ikke ta det så seriøst)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...