Sebboo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei! Et lite spm. Noen som veit hvordan man lager sånne mapper til en JAILBROKEN iPod Touch? Sånne mapper man putter ting i feks: Mine Dokumenter. På pc:) Hadde sat pris på et svar:) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg bruker programmet Categories. Evig bugget, men fungerer fint med litt trening. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg er i samme båt... Har nettopp jailbreak'et min touch 2G, og trenger å få overført en fil til en bestemt mappe (et spill til en NES emulator som skal ligge en mappe jeg må lage) pleier å være bra på google, men det programmet Categories finner jeg ikke. Andre alternativer eller en link? Lenke til kommentar
claes Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Categories er for å organisere ikoner på springboard i mapper som Games o.l, for å legge inn NES spill må du legge inn OpenSSH på iPoden og bruke et SFTP program på PCen for å overføre NES spillet inn i filsystemet (anbefaler WinSCP til WIndows) Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ahh... Jeg er visst litt småfersk merker jeg. Fant et program som heter i-FunBox, og det gjorde jobben. Ellers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå