Fred7555 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hei, finnes det noen kabler som kan kobles fra PS2 til PC-skjerm eller selve PC'en? På skjermen har jeg DVI og VGA På skjermkortet (HD 4870) har jeg DVI og S-Video(?) Eller om det er noen helst måte å kunne spille PS2'en på pc-skjermen, ville vært fint om dere kunne forklare Beklager hvis det har vært spurt før Takker for hjelp:) Endret 6. april 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du har to muligheter: Kjøpe skjerm med kompositt, s-video eller komponentinngang. Kjøpe tv-kort med kompositt, s-video eller komponentinngang. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Hei, tror du at du linne si noe litt mer om alternativ 2 (det med TV-kort, da jeg ikke kommer til å kjøpe ny skjerm), eller eventuelt linke til et slikt kort som er billig som mulig, men fungerer? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har ett Hercules smart tv stereo kort liggende og har ikke bruk for det. Du kan få det for en billig penge vis det fungerer for deg Har dessverre ikke fjernkontrollen til det. Bilde: Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Jeg har ett Hercules smart tv stereo kort liggende og har ikke bruk for det.Du kan få det for en billig penge vis det fungerer for deg Har dessverre ikke fjernkontrollen til det. Bilde: Sender deg PM angående dette, da vi kan ta det der og ikke i tråden Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Etter min erfaring er happauge blandt de beste, pinnacle var veldig dårligere på alt tidligere, men skal visst ha bedret seg (har ikke prøvd) Hercules har vel bare et par kort som ikke fikk så veldig mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 28. april 2009 Forfatter Del Skrevet 28. april 2009 Etter min erfaring er happauge blandt de beste, pinnacle var veldig dårligere på alt tidligere, men skal visst ha bedret seg (har ikke prøvd) Hercules har vel bare et par kort som ikke fikk så veldig mye oppmerksomhet. Vet du om noen/kan du linke til noen TV-kort som passer mitt bruk (å koble til en PS2)? Har lett litt her og der, men enten finner jeg kort i 1 000,- klassen, eller er det feil kort... Skal helst koste fra 0 tilca. 500,- Takker for all hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå