sttrons Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 bildet er i gjort om til sort\hvit og rødt. syns det rød parkering forbudt malte ga en fin kontrast. og i farger, så ble himmelen allt for utbrent, syns den er finere utbrent i sort hvitt. kritikk ja takk Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 7. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. april 2009 lite å si på dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Jeg undres på om det er ørlittegranne skeift? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg undres på om det er ørlittegranne skeift? Bildet eller bygget? Jeg ville ikke påta meg oppgaven å angi hva som er vater her. Hvis du ser på porten så er enten den eller bygget på skakke. Her fungerer den selektive rød-fargen brukbart, men det berger ikke bildet i seg selv. Bygningen i eg selv er ikke så veldig interessant, og den utbrente himmelen bidrar også i negativ retning. De er deler her som kan utnyttes. Hadde du gått nærmere og kun fått med porten og deler av veggen til venstre, så tror jeg det hadde blitt endel bedre. Tom Endret 9. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Bilde i sin helhet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Bilde i sin helhet. Målt ut ifra tak eller vegg, er det en skjevhet på ca 0.85°-0.95°..... RandiA Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 kritikk ja takk Synes bildet ble veldig bra, men siden du ønsker kritikk... Ville vurdert å heve perspektivet noe. Synes også rød-fargen var stilig, men det blir litt for tydelig at det er en effekt på en måte. Tar fokus over på redigeringen din, istedet for selve bildet. Ville vurdert å tone ned rødfargen (den blir godt synlig likevel, bare skriker ikke så mye) og ville vurdert å kanskje gi bilde en varmere nyeanse. 1/3 i retning av Sephia-type-farge kanskje? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Du kunne gjerne beveget det litt lenger til høyre, for å få vekk bygningen til venstre, himmelen var nok i overkant av utbrent òg, av og til er det ikke så farlig, men her opptar den omtrent 1/3 av bildet, da blir det litt i overkant. Lenke til kommentar
terjeelde Skrevet 10. april 2009 Rapporter Del Skrevet 10. april 2009 Jeg liker den utbrente himmelen. Kunne kanskje hatt hint av skyer eller noe der, men synes det passer fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå