Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com OfficeConnect og MSN

Anbefalte innlegg

Har adsl fra telenor og bruker en 3Com OfficeConnect 52196, wireless cable/dsl gateway for å koble maskinene opp på nett. Ønsker å kunne bruke video/voice i msn, men får det ikke til. Har installert siste firmware og satt opp virutal server for NetMeeting, som i følge 3Com skal være nok, men det vil fortsatt ikke fungere. Har også prøvd å åpne alt av porter, også det uten nytte. Er det noen som har hatt samme problem, og som har klart å fikse det, eller andre som vet hva jeg kan gjøre for å få det til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du leser på hjelp og FAQ siden til MSN, så står det endel om problemer/evt løsninger man kan ha med MSN. Husker det sto endel om oppsett der det ikke går å kjøre video/lyd, men alt annet funker greit.

Hvis ikke du finner det der, har jeg ingen anelse :roll:

Lenke til kommentar
Bruker siste versjon av msn, og har lest og prøvd meg gul og blå på hjelpesidene, uten at det nytter. Tror jeg bare skal gi opp, og bruke den vanlige telefonen heller...... :(

MSN er jo MS sitt fremste våpen i og tvinge igjenom UPNP og de ser ut til og ha null interesse i og få den til og virke med vanlig NAT desverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...