Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er like mye lov å drive med wow privat servere som det er å drive med cheats. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er nok ikke det golemm, lisensavtalen du inngår med Blizzard når du innstallerer WoW forbyr deg å spille på andre servere enn de servere oppsatt av Blizzard selv. Hva de kan oppdage er en annen ting, men prinsippet står fremdeles, det er ikke juks å spille på en privat WoW server. Cheat programmer derimot er det ingen "lov" mot, det finnes servere til CS som VAC er slått av på hvor cheating forekommer hele tiden. Disse kan sammenlignes med bakgårdskinoer, det er ikke noe du finner uten å lete, men de finnes. Alt i alt, WoW privat server er ikke juksing. Det er bare totalt stridig mot åndeverksloven. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Okei? Det tilsier ikke at det skulle vært mer lov å snakke om cheats til CS enn wow privat servere, da cheats er juks. Fordi etter det jeg har oppfattet vil ikke forumlederne ha noe "underground" forum med juks og ulovligheter, heller ikke lavmål diskusjoner i tråder. Så jeg for min del ender denne nå. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Er det ulovelig å snakke om cheats til Call of Duty 4? Eller andre spill for den saks skyld. Endret 6. april 2009 av Bear^ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Cheating er ikke ulovlig å diskutere her, den dagen du beviser det motsatte så skal jeg barbere hodet mitt. Og det med at source-versjonen er dårligere er bare okseskjit, CS er CS, überskillet smådrolter finner du i alle spill. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 nei, du har rett. skal vi ikke begynne å linke til de beste cheat sidene vi vet om? se hvor bra mods tar det. Er mye mer du kan gjøre i CS, enn source, som ikke er med i source fordi det skal være så "realistisk". At det er flere grafikkåte unger der sier seg selv. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Cheatplanet Megagames Neoseeker Rapporter dette og se hva som skjer, jeg tror personlig at denne ikke kommer til å stenges for noe annet enn off topic. ...Og nå skal du fortelle hva du kan gjøre i eldre CS versjoner som ikke finnes i Source, da kan vi vurdere hvor mye bedre de eldre versjonene er. Endret 9. april 2009 av Skagen Fjernet lenke til hacks. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kun ene linken din førte til cheats til CS, som jeg ikke mener bør være lov. På source kan du kun haxe gjennom tynne metalvegger f.eks? Ellers er det bare størrelsen på hodene på modellene, og størrelsene på figurene forhold til mapsa som er helt på trynet. Samt hitboxes er ennå ikke perfekt med mindre du har ubernett. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ser fortsatt ikke poenget, jeg liker CS:S, har aldri opplevd noen problemer med det du nevner. Jeg sier ikke at 1.6 er dårlig, men det er neppe noe bedre enn source. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje fordi du aldri har spilt på høyt nivå i CS? (Antar at du ikke har det pga måten du omtaler CS på) Man forstår ikke slik av å prøve CS ett par ganger om man spiller CS:S til vanlig. Og, sist jeg sjekka var CS mer populært enn CS:S. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kanskje fordi du aldri har spilt på høyt nivå i CS? (Antar at du ikke har det pga måten du omtaler CS på)Man forstår ikke slik av å prøve CS ett par ganger om man spiller CS:S til vanlig. Og, sist jeg sjekka var CS mer populært enn CS:S. Vel, da er du kanskje dårlig til å anta ting, jeg begynte med CS 1.6 ganske tidlig, var ikke akkurat noen storgamer eller noe überskillet i en alder av 8, jeg kjøpte CS:S når det kom i 2004 og har spillt det en god periode, det er langt i fra mitt favorittspill, men å si at jeg ikke har erfaring er å ta alvorlig feil. Hva som er mest populært har vel ingenting med saken å gjøre, saken er at jeg ikke har noe i mot Source-versjonen, noe som du tydeligvis har. Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er det vi diskuterer nå egentlig? Har bare generel dårlig erfaring fra CS:S, og jeg har egentlig bare hørt det samme fra andre, med unntak selvfølgelig. Og jeg savner de detaljene som å haxe vegger på CS:S, siden for meg tar det vekk en stor del av online "skillen." Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva er det vi diskuterer nå egentlig? Det som er on- topic. Her slutter vi med off- topic folkens. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden da det er ansett som off- topic. Må dere si noe, så send meg en pm. MVH KVTL Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Har litt det samme, for en måned siden viste vennene mine meg cheats og sånt. Spiller ofte med cheats på public, men aldri på pcw, eller når jeg spiller mot venner. Og når vi blir kraftig eid på pcw, så loader alle cheats, haha! :!: Lenke til kommentar
ArcticMonkey^ Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Er så morsomt med elitister som golemn som mener at source er bare for "fjortiser og nabber" Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Såklart, du så ikke at jeg nevnte at jeg bare hadde generel dårlig erfaring av source da? Eller va øyne dine for trange til å se det? Fjortiser og nabber er dine ord, men du får aldri samme konkurranse nivået i source. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Bear^: Hva vist man ikke godtar den da? Dessuten, selve diskusjonen er ikke ulovlig. Det å koble til en "private" server er ulovlig, det å prate om det her på forumet er ikke nødvendigvis ulovlig. (Altså, jeg vet at Wow spillene moderatorer har gjort slik at det er ulovlig, i denne sammenhengen tenker jeg på det juridiske. ) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Lenker til verktøyer, scripts og guider til hvordan man jukser og tilegner seg urettferdige fordeler i Counter-Strike er fjernet. Moralsk debatt om juksing og forklaringer på begreper er selvfølgelig tillatt. Jeg viser til denne tråden skulle man ønske å diskutere føringer rundt moderasjon av juksing i onlinespill på Diskusjon.no. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå