Gå til innhold

Hylletråden - post bilder av din LAN/TG-hylle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen hatt hylle som kun går over en plass før? Eller vil den bli for ustødig?

Jeg har! Bygger meg nok ny for TG10.

Men hylla jeg har brukt i 08 og 09 er av de mer stabile på TG trur jeg :tease:

Sjekk bildet, er ca 50 cm opp til første hylla. Så er det vel ca 50 til toppen også.

Bakveggen er bare tynn "papp" 3 mm som er spikra på. Helt nederst bak er det en avstiver som også holder den mer sammen. Hylleplatene er 2cm tjukke mens veggene er 1,2cm så den veier litt. Men den er dønn stabil!

post-98276-1253566118_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Det er nok noe sånt jeg skulle hatt ;) Er det et skap jeg ser i øverste hylle? Jeg syntes det var rart hvor få hyller med skap, fra TG, jeg har sett bilder av. Må jo være praktisk å kunne skjule/låse inn ting og tang.

Jepp, er et lite låsbart skap der jeg har oppbevart eksterne harddisker, headset, kamera etc.

Lenke til kommentar
Har noen hatt hylle som kun går over en plass før? Eller vil den bli for ustødig?

Jepp, hadde med på TG09 og den var stødig som faen. 80x50x100, om jeg ikke husker feil. Hadde også låsbart skap. Samt at man ikke fikk inn/ut PC-en uten å fjerne en del foran på hylla. :blush: Ble bygd av 18mm kryssfiner og hadde hjul på toppen for enkel transport inn og ut av skipet. Har dessverre ikke noe bilde tilgjengelig akkurat nå.

Lenke til kommentar
og hadde hjul på toppen for enkel transport inn og ut av skipet. Har dessverre ikke noe bilde tilgjengelig akkurat nå.

Hjul på toppen er absolutt å anbefale. Så store du tør. Jeg og simen kjøpe 2 med fri aksel og 2 låste på biltema i fjor. De holdt akkuratt fra bilen inn og ut på søndag og inn i bilen igjen. Da med ca 150kg totalvekt.

Hjula koster hennholdsvis rundt 50kr for låste og 90kr for de som kan snues rundt mener jeg og huske. Og det er de værdt for deg som ikke vil BÆRE hylla inn.

Lenke til kommentar

Her er hylla vår fra TG '09.

Den går over 6 plasser.

Ble litt bøyd på midten, crew var usikra på den. Men den stod da gjennom hele partyet.

Til året blir den stiva opp og kanskje over flere plasser.

post-112124-1254157081_thumb.jpg

En liten tegning fra SketchUp

post-112124-1254157098_thumb.png

*Takk til aviruse på gathering forumet for en god guide!

Endret av --Volvo850
Lenke til kommentar

Jepp, hadde med på TG09 og den var stødig som faen. 80x50x100, om jeg ikke husker feil. Hadde også låsbart skap. Samt at man ikke fikk inn/ut PC-en uten å fjerne en del foran på hylla. :blush: Ble bygd av 18mm kryssfiner og hadde hjul på toppen for enkel transport inn og ut av skipet. Har dessverre ikke noe bilde tilgjengelig akkurat nå.

Du skulle ikke nevnt litt om dens aerodynamiske egenskaper også da? :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...