petternilsen92 Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøp Bad company.. det er ekstremt intenst til tider og det er i år 2035 eller no så det er modern men ikke noe "space" opplegg.. du ranker opp, unlocker nye items og det koster bare 200kr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Kjøp Bad company.. det er ekstremt intenst til tider og det er i år 2035 eller no så det er modern men ikke noe "space" opplegg.. du ranker opp, unlocker nye items og det koster bare 200kr Uhm, hvor står det at det er år 2035? Jeg trudde det var ca moderne tid :S Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Uansett hvilket år det er så har jeg prøvd det og det er ikke det jeg er ute etter. Jeg har nå slått med til ro med at der ikke er noen alternativer, og at jeg bare må vente på Modern Warefare 2. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Operation Flashpoint 2 kommer til oktober ^^ Det er en krigsspillsimulator med enorm vekt på realisme. Gigantiske map, osv.. DET skal jeg ha ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjøp Bad company.. det er ekstremt intenst til tider og det er i år 2035 eller no så det er modern men ikke noe "space" opplegg.. du ranker opp, unlocker nye items og det koster bare 200kr Uhm, hvor står det at det er år 2035? Jeg trudde det var ca moderne tid :S 2035 er ca moderne tid da. Det er ikke langt nok inn i fremtiden til at det er noen ekstreme utviklinger i våpenteknologi, men samtidig langt nok frem i tid til å ikke komme i konflikt med noen virkelige hendelser Lenke til kommentar
oleNaid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Operation Flashpoint 2 kommer til oktober ^^ Det er en krigsspillsimulator med enorm vekt på realisme. Gigantiske map, osv.. DET skal jeg ha ^^ Hørtes sykt digg ut. Selv digger jeg slike spill. Kanskje et dårlig eksempel å nevne BF2, men der er det store maps osv ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå