Gå til innhold

Gode krisspill på Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frontlines Fuel of War?

Er vel noe imellom COD 4 og BF etter det jeg har forstått

Frontlines er litt hi-tech ja, at jeg ikke kom på det før nå. Hmf :hrm:

Men selv om det er litt sån som du vil ha det så anbefaler jeg det ikke, selv om jeg ikke har prøvd det selv har jeg sett en spilt det. Og det ser ihvertfall ikke så gøy ut.

Sjekk om du finner en demo først du ;]

Lenke til kommentar
Frontlines Fuel of War?

Men selv om det er litt sån som du vil ha det så anbefaler jeg det ikke, selv om jeg ikke har prøvd det selv har jeg sett en spilt det. Og det ser ihvertfall ikke så gøy ut.

Demo kan du selv finne, du som skal spille det

Lenke til kommentar
Frontlines Fuel of War?

Demo kan du selv finne, du som skal spille det

Mente til trådstarter da :yes:

Lenke til kommentar

tothegame.com har en god oversikt over spill. De fleste spillene til 360 ligger i butikken eller på nettet, det finnes veldig få hemmelige spill som du ikke har hørt om, så jeg tviler på at brukerne inne på forumet kommer til å nevne et "holy shit, det har jeg aldri hørt om før"-spill som allerede er utgitt. Gjør litt research selv i stedet. Google is your friend.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Klager? Jeg sier klart og tydelig fra i både topic og førstepost om at det er Xbox 360 jeg vil ha spill på. Jeg har ikke PS3 eller en skikkelig PC å spill på, så hvilke spill som finner på andre konsoller er ikke relevant. Kan hende jeg er litt kravstor, men når folk ikke gidder å lese førstepost skikkelig må de bare leve med at jeg ikke svarer med ":):):)", det har alle gjort hittill, helt til du kom da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

1/10 ganger blir du koblet til en server som lagger noe sinnsykt i bad company. Somregel kun hvis du spiller kjempetidlig på morgenen eller midt på sorte natta. Det er fordi det ikke er så mange som spiller da.

Har selv utrolig mye playtime i det spillet, og har aldri hatt et problem med å finne en laggfri server.

Så ikke hør på sytepaven som klager og bærer seg, det er nok kun uflaks.

Det koster jo forresten bare 149,- på platekompaniet.

Anbefales på det sterkeste. Kjempemorro!

Lenke til kommentar
1/10 ganger blir du koblet til en server som lagger noe sinnsykt i bad company. Somregel kun hvis du spiller kjempetidlig på morgenen eller midt på sorte natta. Det er fordi det ikke er så mange som spiller da.

Færre spillere = dårlig? Omvendt da. Flere spillere betyr flere amerikanere som betyr evig lagg.

Husker man kunne merke når alle kidsa i USA kom hjem fra skolen og skrudde på 360en for å spille COD4... Plutselig var annenhvert game dritlaggy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Færre spillere = dårlig? Omvendt da. Flere spillere betyr flere amerikanere som betyr evig lagg.

Husker man kunne merke når alle kidsa i USA kom hjem fra skolen og skrudde på 360en for å spille COD4... Plutselig var annenhvert game dritlaggy.

Det jeg mener er;

Når mange i europa spiller, så blir du kjapt satt opp i en fin og laggfri match.

Senere utover natten blir det færre og færre europeere, og da blir du kanskje kastet

inn på en amerikansk server, noe som kan være en mindre laggfri opplevelse :)

Hvertfall etter min erfaring.

Ontopic:

Det finnes altfor få slike spill du leter etter på xbox 360 foreløpig.

Ganske så kjipt.

Team fortress 2 regner jeg med er uaktuelt ;> (The Orange Box)

Lenke til kommentar
Quake wars? er litt alien aktig, men det nærmeste jeg kan tenke meg

Dritspill, kjøpte for 129,- og forventet ikke så mye, men det ga ordet "dritt" en ny mening, dritt er ikke nok til å beskrive hvor dårlig spillet er.

Ingen som spiller online, spillet lagger (fps og nettverk), helt ræva :(. Beklager ordbruket, men kunne ikke ty meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...