Gå til innhold

Gode krisspill på Xbox 360?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
medal of honor spillene...

Brothers in arms...

EDIT: så ikke at det sto moderne... Da får du nok klare deg med cod4 ;)

Fordi om de gode gamle spillene fra andre verdenskrig er de beste ;)

Jeg liker bedre dagens spill OM andre verdenskrig, men jeg liker aller best dagens spill om moderne krigføring.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty: Modern Warfare 2

Og... det var egentlig det av seriøse moderne førstepersons skytespill.

Lenke til kommentar
BF2 til PC? Det er ordentlig krig. Eller Battlefield Bad Company. Kjempegøy online når man overrasker fienden ved å sprenge seg igjenom veggen til dem.

Kjempegøy når man får en plass på en server på vår planet, eller på kontinentet eurasia -- og det kan faktisk passere for "spillbart" når man plutselig en dag kommer inn på en server lokalisert vest for Kazakstan, øst for cuba og nord for Sør-Afrika.

Men det er sjeldent, jeg kom bare inn på en europeisk server i en time av de siste 50 timene online før jeg solgte spillet tilbake til Gamestop for andre gang.

(Mitt internett: 446320218.png)

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Hvordan mener du at det der skal hjelpe meg med å finne et godt moderne krigsspill til min Xbox 360?

(Det var bare en generell advarsel mot Battlefield: Bad Company til Xbox 360, fra meg og halvparten av vennene mine (som alle har eid og solgt spillet) -- da Battlefield: Bad Company faktisk er et moderne førstepersons skytespill som finnes på Xbox 360. Og nettverksstats er obligatoriske når man provoserer fanboys, da de helt garanter kommer til å skylde på linjen til kritikeren.)

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Hvordan mener du at det der skal hjelpe meg med å finne et godt moderne krigsspill til min Xbox 360?

(Det var bare en generell advarsel mot Battlefield: Bad Company til Xbox 360, fra meg og halvparten av vennene mine (som alle har eid og solgt spillet) -- da Battlefield: Bad Company faktisk er et moderne førstepersons skytespill som finnes på Xbox 360. Og nettverksstats er obligatoriske når man provoserer fanboys, da de helt garanter kommer til å skylde på linjen til kritikeren.)

Wut. Kommer da i stabile og gode kanper hele tiden, selvfølgelig finnes det lagg nå og da, men ikke oftere enn på andre spill online.

Lenke til kommentar

Medal of Honor, og Call of Duty er ganske gode spill som er på Xbox 360 som omhandler krig, men hvis leter etter litt morsome kriger kan jeg anbefale Battlefield: Bad Company. (Krig er ikke morsomt, men i det spillet er det litt mer tullete enn andre krigspill.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...