davidtesaker Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei Er forholdsvis rookie i kamera-sammenheng, selvom jeg har tatt bilder noen år. Har av en eller annen grunn hatt tunnelsyn og ikke sett på annet enn Canon og Nikon, og plutselig fikk jeg øynene opp for andre fabrikanter. Har dere noen tips ang K200D? prøver å lete etter et kamera til max 6500,- så kan jeg heller oppgradere hus ved en senere anledning mvh David Lenke til kommentar
Nojak Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei. Denne linken er jo bra https://prisguiden.no/product.php?productId=89090 Og hva angår kameraet så er ihvertfall jeg strålende fornøyd med det. Prøvde mange, men dette var det som i særdeleshet passet MINE hender best. At det er motstandsdyktig til en viss grad overfor fuktighet og støv var heller ingen bakdel. Har hatt mitt siden oktober-08. Mvh Jan. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hvis du har allerede planer om å oppgradere til ett mer avansert hus kan jeg anbefale Pentax K-m til 3799,- Den er ikke værtettet slik det er skrevet i enkelte annonser. Den er mindre enn K200D. K-m er bedre enn K200D på noen områder, men dårligere på andre. Skal du kjøpe teleobjektiv itillegg kan jeg anbefale DA 55-300mm, kjøpte denne idag Endret 6. april 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
Nojak Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Støtter NorthPentax i det valget. Har det selv og det er meget bra synes jeg, spesielt i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvis du har allerede planer om å oppgradere til ett mer avansert hus kan jeg anbefale Pentax K-m til 3799,- Den er ikke værtettet slik det er skrevet i enkelte annonser. Den er mindre enn K200D.K-m er bedre enn K200D på noen områder, men dårligere på andre. Skal du kjøpe teleobjektiv itillegg kan jeg anbefale DA 55-300mm, kjøpte denne idag Fornøyd med objektivet? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fornøyd med objektivet? Ja, kjempefornøyd. Fototim sparte meg for 3700kr. Men nå vil jeg ha mer teleeee... :!: Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Fornøyd med objektivet? Ja, kjempefornøyd. Fototim sparte meg for 3700kr. Men nå vil jeg ha mer teleeee... :!: Vist du har mulighet kan du prøve med en converter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå