Appelsinjuice Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Heisann idag ville ikke pcen min laste inn windows 7 lenger. Den kom til loading screenen og så begynte det å komme en slags hakkelyd fra pcen(som om den looper seg selv). Nå kommer jeg kun til en svart skjerm etter å ha valgt enten safe mode elle vanlig mode. Mye tyder på at boot filen er blitt korrupt, men vet noen hvordan man fikser dette? Endret 6. april 2009 av Appelsinjuice Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 hakkelyd? som i mekanisk lyd fra boksen eller fra høytaleren? Lenke til kommentar
Appelsinjuice Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 En mekanisk lyd fra harddisken tror jeg. Lyden kommer i sånn 5 sekunders intervaller Lenke til kommentar
Appelsinjuice Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) M Endret 6. april 2009 av Appelsinjuice Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 1. Prøv SpinRite ($90) 2. Søk etter "200 Ways To Revive A Hard Drive" og prøv noen av forslagene der. Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Mekaniske klikkelyder fra disk=defekt disk. Det er skadede sektorer på den. Plukk den ut av maskinen og send den inn for garantiombytte. Lenke til kommentar
Appelsinjuice Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Får håpe jeg fremdeles har garanti på den da:)... Men jeg får ikke til å starte mitt gamle XP os engang(Hadde XP på C: stasjonen, og Win 7 på D:). Og det virker som alt er helt kaputt på D: stasjonen (bruker active boot disk). Jaja der gikk over 100gb med filmer og spill i bosset:( Lenke til kommentar
Appelsinjuice Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 og nå vil ikke pcen komme seg forbi logoen engang..den bare looper seg av og på ved XFX logoen. Noen ideer? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Få brent deg et ex av hirens boot cd og kjør hdd recovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå