KongJudas Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Film: The Deer Hunter (Cavatina) The Good, The Bad and The ugly Spill: Sam & Max - Hit The Road Lenke til kommentar
atrax Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Herregud, dere har jo glemt BONANZA! I Danmark har de forresten en saft som bruker Bonanza-melodien i markedsføringen (syng med): Hvem kommer først når tørsten er størst - Bonanza! Har du en gjest som er tørst som en hest, smaker Bonanza best! Ta en kopp Fyll den opp Nok til alle mann! Lenke til kommentar
maedox Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 ... Splinter Cell har en vannvittig rå theme. Name of the game heter den. Kommer ikke på artisten. Har ikke testa spillet, men jeg tipper d er The Crystal Method. De er kånge! Må legge til Unreal (d første og d beste!) i lista deres her Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hmm merkelig at ingen har nevnt "Shagma". Den geniale franske tegnefilmserien som gikk på nrk på 80-tallet... enormt bra tittelmelodi, men også den "La danse des pirates" [/pirkemodus] Den het "Reisen til Arkadia". [/pirkemodus] Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 hmm merkelig at ingen har nevnt "Shagma". Den geniale franske tegnefilmserien som gikk på nrk på 80-tallet... enormt bra tittelmelodi, men også den "La danse des pirates" [/pirkemodus] Den het "Reisen til Arkadia". [/pirkemodus] *Pirke enda mer* Les Mondes Engloutis faktisk Her er introen: http://palespen.home.online.no/LME_Generique.mpeg (16MB) Vekker gode minner fra barndommen Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Er det nå jeg skal si at jeg refererte til den norske tittelen, og at Les Mondes Engloutis er den franske originaltittelen? (splitting hairs, som de sier... ) Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Farscape startsaken. (ikke så mye å høre på igjen og igjen, men tar med for den er så totalt ulik annen intro musikk) Fikk meg til å tenke på song of the Brunnen G i Lexx. Ellers kan vel nevnes The Fast and the Furious (passer bra til filmen), 2Fast - 2Furious kommer snart forresten. Og sang nummer 7 i Hackers soundtracket ("halcyon & on & on" - tror jeg har hørt deler av den som pausemusikk på nrk2 også). Lenke til kommentar
Battone Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ingen over og ingen ved siden: Batman-serien, den gamle der det kommer opp "poff", "pang" og "ouch"... dadadaadadaad Batman dadadaadadaadaad Batman... Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 International Karate på 64'n slår vel egentlig det meste... :wink: Lenke til kommentar
Ed_Solheim Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Les Mondes Engloutis faktisk Her er introen: http://palespen.home.online.no/LME_Generique.mpeg (16MB) Vekker gode minner fra barndommen 'Det var en gang et menneske' slår jo detta; "hands down" da! Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Kuleste theme sangen er vel "Boondock Saints Theme" !! Selv om det finnes uendelig mange bra theme låter. Men .. Boondock Saints themet står en hakk ovenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå