AndreO Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei jeg leter etter en reklame for et selskap jeg ikke husker.. i alle fall reklamen går ut på at et båt skal døpes, damen som døper båten klarer ved en feiltagelse å henge seg fast i tauet til champagne-flasken og flyr rett i skroget på skipet? noen som kan finne dette klippet? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hei jeg leter etter en reklame for et selskap jeg ikke husker.. i alle fall reklamen går ut på at et båt skal døpes, damen som døper båten klarer ved en feiltagelse å henge seg fast i tauet til champagne-flasken og flyr rett i skroget på skipet? noen som kan finne dette klippet? telnor tror eg.. det er et mobil selskap som presenterer et nytt abn som du slipper å tenke:S Lenke til kommentar
AndreO Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Mulighet til å finne klippet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har sett klippet mange ganger på TV. Men klarer ikke og huske hvor det var fra. Det første som slo meg var jo det "No milk today" reklamene av Tine. Men det passer liksom ikke.. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er et djuice abonament som du "slipper å tenke" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå