heggstad Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Hei der! Er inne i en ganske så kreativ periode. Legger derfor ut et nytt bilde.. Håper dette faller mer i smak EDIT: Har lagt til en litt mere beskjært versjon etter forslag. Endret 6. april 2009 av heggstad Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Det falt veldig i smak Burde kanskje beskjære litt, for flua forsvinner litt med alt det som ikke er i fokus. Natrich Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Tusen takk! Hvilken beskjæring da? en under? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Ja, ta vekk litt av det uklare nede, første man fokuserer på er det uklare... Natrich Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Ja, skal prøve det senere idag. Men tror vel at en mister litt av kompen da. Men som sagt så skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Taters Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 VEldig interessant bilde, jeg liker det! Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Takk! Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Enig med de ande, prøv å beskjær litt i forkant, kanskje en drøy 1/3 Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Har tatt til meg rådet, og lagt ut en ny versjon. Bedre? Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 6. april 2009 Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 Har tatt til meg rådet, og lagt ut en ny versjon. Bedre? Mye bedre! Men nå ble det jo midtstilt.. Kanskje du prøve å beskjære både topp og bunn, slik at du får en litt sterkere komposisjon? Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Ja, det var akuratt kompen jeg var urolig for da forslaget kom opp.Men hvis jeg da skal prøve å kutte av både litt opp og nede, vil det ikke bli det veldig smalt format da? Endret 6. april 2009 av heggstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå