Oldheim Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har bare én som jeg bruker til stadighet Never Eat Shredded Wheat North East South West Nord Øst Sør vest det går samme veien som klokken, der nord begynner øverst Post dine huskeregler. Ting som hjelper med å f. eks huske planetrekkefølgene og diverse kjemisk formler etc Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 HAREMGULL Første-bokstaven til de ikke-muslimske statene i det tidligere sovjetiske samveldet. Hvite-Russland Armenia Russland Estland Moldova Georgia Ukraina Latvia Litauen Fullstendig ubrukelig til noe som helst, men det sitter nå der... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lefty Loosey, Righty Tighty Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Osi-modellen: Alle Piker Sier Trusa ned litt fort Application Presentation Session Transport Network Data Link Physical Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) *poff, borte* Endret 6. april 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Rainbow Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sitronsyresyklusen: Sitroner i afrika smaker surt for meg også Citrat - isocitrat - a-ketoglutarat - succinyl-CoA - succinate - fumarat - malate - oxalacetate Lenke til kommentar
laurell Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Regnbuensfarger ROGGBIF Rød Orange Gul Grønn Blå Indigo Fiolett Lenke til kommentar
Pandaanders Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Strengene på gitaren, fra mørk til lys: En annen dag gikk hun etter. Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) De 8 punktene som inngår i en melding. De Franske Truser Har Hull Nesten Helt Under DTG (Dato tids gruppe), Fra, Til, Hva, Hvor, Når, Hvorledes, Underskrift Endret 7. april 2009 av snurre86 Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Osi-modellen:Alle Piker Sier Trusa ned litt fort Application Presentation Session Transport Network Data Link Physical jeg kunne en som var enda lettere å huske, men husker ikke ironisk men sant Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Trine-Lise suger tiss hvert vors. AG3-reglene i forsvaret. Endret 9. april 2009 av Abnegation Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Alle negere har stor kuk De fem årsakene til sirkulasjonssvikt: Anafylaktisk, nevrogent, hypovolemisk, septisk og kardiogent sjokk. Endret 9. april 2009 av Abnegation Lenke til kommentar
snurre86 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Trine-Lise suger tiss hvert vors. AG3-reglene i forsvaret. Hva står det for? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Er en huskeliste for alle våpenregler i forsvartet. For eksempel: T= Ta eller overta aldri et våpen, ditt eget eller andre, om å straks forvisse deg om det er ladd eller ikke. Bruker ofte RED is RIGHT når man holder på med strid i bebygd område, hvor husene får fargesider. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Oh, Be A Fine Girl, Kiss Me Astrofysikk for teh win Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Mannen på månen kan smile og le men ringen rundt hodet er pi ganger d, men skal vi finne fjeset til mannen tar vi formelen pi "r-i-annen". Altså: skal du finne lengden rundt en sirkel tar du 3,14xdiamter. Skal du finne arealet i en sirkel tar du pi x radius2. Håper det var sånn En annen også på kvisten: styrbor=høyre Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Trine-Lise suger tiss hvert vors. AG3-reglene i forsvaret. Hva står det for? 1: Ta eller overta aldri et våpen, ditt eget eller andres, uten straks å forvisse deg om våpenet er ladd eller ikke. 2: Legg/sett aldri fra deg et ladd våpen 3: Sikt eller pek aldri på noen, våpenet ladd eller ikke. Eneste unntak er på instruktørens ordre eller i strid. 4: Tro ikke at et sikret våpen kan behandles som om det ikke er ladd. 5: Husk at projektilet har stor gjennomslagskraft, helt ut til 3500 til 4000 meter og kan drepe selv på dett hold. 6: Vådeskudd er unødvendig. Det finnes ingen unnskyldning. VIS VÅPENKULTUR! Endret 11. april 2009 av Sarion Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Visualiseringsteknikk for å huske lange lister med informasjon som vanligvis krever pugg. Tar meg noen minutter så kan jeg en liste på 15 ord som kan sies både forlengs og baklengs kronologisk. Jeg kjøpte denne; http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...7851&rom=MP Teknikken er basert på vanlig brukte teknikker av hukommelsesutøvere. Har prøvd den på bl.a. 200 desimaler av pi, og bruker den for å huske navnene på alle 20 standard-aminosyrene uten å glemme noen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Soh Cah Toa "Sokkatoa" Sinus = Opposite / Hypotenuse Cosinus = Adjacent / Hypotenuse Tangus = Opposite / Adjacent Så er det lett og oversette til norsk siden man lærer de norske ordene her. Og en som jeg fant på... GRUSIR Gamma, Røntgen, UV, Synlig lys, Infrarød, Radiobølger Endret 12. april 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå