Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny PC, Fx (aka FF) krasjer konstant

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig gått til innkjøp av en ny PC i form av en Dell Studio XPS (desktop, hatt den ca. én uke).

Av uante årsaker krasjer Firefox jevnt og trutt (flere ganger daglig). Jeg har ikke klart å se noen sammenheng mellom de forskjellige krasjene, ift hva jeg gjør, hvilke nettsider jeg er på, osv. Den krasjer noen ganger på en slik måte at programmet dekkes av det gode, gamle hvite "sløret" og det står "Not responding", andre ganger forsvinner Firefox helt plutselig og det kommer en "Send error report" dialogboks. Det kan skje enten jeg holder på i Firefox eller jeg holder på i et helt annet program. Skjønner virkelig ikke hva det er som trigger dette. Noen som har noen gode idéer?

PC-en består blant annet av følgende:

6 GB DDR3-minne

Intel Core i7-prosessor 920

ATI Radeon 3650 256 MB

Vista SP1 64-bit

-foudre

PS. Chrome og IE7 fungerer bra. IE7 har krasjet et par ganger, men det er vel knapt nok unormalt =P Opera har jeg ikke summet meg til å installere ennå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig? Ingen på dette eminente forumet som har noen tips? Det er fryktelig frustrerende at min favorittnettleser streiker i hytt og pine. Verken IE, Chrome eller Opera passer mitt bruksmønster så godt som Firefox, men det vil ikke være lange tiden jeg orker å "Restore Session" en gang i timen...

-foudre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...